קמפיין מסיבי
קמפיין מסיביצילום: מסך

קמפיין מאסיבי בעיתונות הימין בסוף השבוע האחרון קרא למפלגת ימינה שלא להקים ממשלה עם השמאל ולהתחייב לממשלת ימין בלבד.

הקמפיין מתפרסם מטעם פורום המחנה הלאומי והוא חלק מיוזמה של מספר גופים בימין שפועלים מאז הבחירות נגד הקמת ממשלת שמאל.

הקמפיין בעיתונות פנה גם לחברי הכנסת ברשימת ימינה, איילת שקד, מתן כהנא וניר אורבך, וקרא להם לא להיות שותפים בממשלת שמאל. בשערי העיתונים המגזריים אף התרפסמו שורת מודעות תחת הסלוגן "איזו איילת? איילת שלנו??" או לחילופין "איזה ניר? ניר שלנו???" לצד תמונותיהם של איילת שקד וניר אורבך וקריאה לשניים להבטיח כבר כעת כי לא ילכו לממשלת שמאל עם מפלגות מרצ, העבודה ויש עתיד.

ברל'ה קרומבי מיוזמי הקמפיין מסר "נפתלי בנט מנסה לרקוד על כל החתונות ועד לרגע זה לא התחייב שהוא יישב בממשלת ימין בלבד. כל עוד האופציה של הקמת ממשלת שמאל לא יורדת מסדר היום גם המאמצים להקמת ממשלת ימין לא יכולים להגיע למיצוי מקסימלי, מה שמסכן כל רגע את שלטון היהימין".

"מתוך הערכה לבנט ולחברי הנהגת ימינה אנחנו קוראים להם לא להמר שוב על עתיד מדינת ישראל ולא לנהוג בפזיזות שתעלה למדינת ישראל מחיר יקר. אסור ללכת להרפתקאות מסוכנות, שגם יפילו את שלטון הימין וגם יובילו בסופו של דבר לבחירות חמישיות רק במצב הרבה יותר קשה, לאחר ששלטון הימין יפול".

במהלך השבוע האחרון קיים הפורום גם משמרות מחאה מול ביתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט ברעננה, בהשתתפות פעילי ימין שדרשו מבנט להתחייב לא ללכת לממשלת שמאל בכל תרחיש. לדברי המארגנים הערב (ראשון) יתקיימו משמרות מחאה מול כל בתיהם של הח"כים ממפלגת ימינה, כחלק מהקמפיין הציבורי הדורש מהם להתחייב לממשלת ימין.