ענקית הפרסום "טאבולה" חתמה על הסכם להמשך שיתוף הפעולה עם אתרי ערוץ 7, קבוצת התקשורת הגדולה בעולם היהודי.
הארכת השותפות לשלוש שנים נוספות מגיעה לאחר פעילות עסקית מוצלחת בין החברות מאז שנת 2013, במסגרתן השתמשה הקבוצה בפלטפורמת ההמלצות של טאבולה כדי לייצר הכנסות משמעותיות תוך כדי מתן חוויית תוכן לקוראים.
הפיד של טאבולה עושה שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית שפותחה בחברה כדי להתאים המלצות תוכן – מאמרים וקטעי וידאו – מאתר ערוץ 7 או מרחבי הרשת, במקום הנכון ובזמן הנכון.
הארכת השותפות תאפשר לחברות להמשיך להוביל את הגידול במספר הקוראים ובהכנסות, ולייצר חוויית תוכן איכותית עבור הגולשים. נוסף על אתר INN בשפה העברית, האתר המוביל בארץ למגזר הדתי-לאומי, לקבוצת ערוץ 7 אתרים בשפה האנגלית ובשפה הרוסית.
סמנכ”ל השיווק של ערוץ 7 אבי שמשי מברך על ההסכם: “קבוצת ערוץ 7 שכוללת שלושה אתרי חדשות בשלוש שפות שמחה להמשיך ולהיות שותפה עם חברת המלצות התוכן טאבולה. השותפות רבת השנים היא שותפות אמיתית, פורה, חזקה ומצויינת. חברת טאבולה עשתה רבות למען הטמעתה והתאמתה לתוכן הייחודי שצורך המגזר הדתי – שיתוף הפעולה הוא ברכה גדולה, לנו, לטאבולה ולגולשים”.
“אני מאוד שמח על הארכת השותפות עם קבוצת ערוץ 7 בשלוש שנים נוספות. אני מאמין שבאמצעות הטכנולוגיה של טאבולה, המידע שיש לנו על הרגלי קריאה ברשת ומערכת היחסים ההדוקה בין החברות נוכל להמשיך לגדול יחד ולסייע לקבוצה בהנגשת חווית תוכן איכותית לקוראים במגזר הדתי”, אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה.
אודות טאבולה
טאבולה מאפשרת לגולשים ברחבי הרשת הפתוחה (Open Web) לגלות תכנים חדשים שעשויים לעניין אותם. על ידי שימוש בטכנולוגית בינה מלאכותית, פלטפורמת המלצות התוכן של טאבולה מייצרת לבעלי נכסים דיגיטליים וביניהם אתרי תוכן, מכשירים מקוונים ואפליקציות, הזדמנויות חדשות ליצירת הכנסות ו-Engagement. לטאבולה שיתופי פעולה ארוכי טווח עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, NBC, CNBC, ynet ועוד.
מעל ל-13,000 מפרסמים מנצלים את הפלטפורמה של טאבולה על מנת להגיע ליותר מ-500 מיליון משתמשים יומיים בסביבה של תוכן חדשותי איכותי. לחברה משרדים ב-18 ערים ברחבי העולם, וביניהן ניו-יורק ותל אביב.
למידע נוסף בקרו באתר טאבולה: www.taboola.com