קייטלין ג'נר
קייטלין ג'נרצילום: רויטרס

האם משפחת קרדישאן עומדת לכבוש עוד פסגה? קייטלין ג'נר, טרנסג'נדרית ששינתה את מינה מגבר לאישה לאחר שנולדה בשם ברוס גנ'ר, קיימה בשבועות האחרונים פגישות עם יועצים פוליטיים במטרה לבחון אפשרות להתמודד על משרת מושל קליפורניה.

כיום מחזיק בתפקיד גאווין ניוסום מהמפלגה הדמוקרטית, וג'נר היא חברת המפלגה הרפובליקנית שגם נחשבת כתומכת קולנית של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

אם אכן תבחר להתמודד לתפקיד ותצליח להיבחר לתפקיד מושלת קליפורניה, תמשיך ג'נר בת ה-71 במורשת של שחקנים הוליוודיים שביצעו קפיצה ממסך הטלויזיה או הקולנוע לתפקידים פוליטיים בכירים, ובהם רונלד רייגן, ארנולד שוורצנגר ועוד.

עם זאת, אסטרטגים פוליטיים העובדים עם המפלגה הרפובליקנית הטילו ספק האם אכן ג'נר תממש את כוונתה להתמודד לתפקיד הפוליטי החשוב, ורמזו כי יתכן ומדובר בצעד שנועד לקדם את הקריירה הטלויזיונית שלה.

דובר איגוד המושלים הרפובליקנים סיפר כי ג'נר נפגשה לאחרונה עם מנכ"ל האיגוד, דייב רקסרוד, במטרה לבחון את האפשרות להתמודד לתפקיד מושל קליפורניה. בראיון שהעניקה לפני כשנה למגזין "אנשים" תיארה ג'נר את עצמה כ"שמרנית בכלכלה, פרוגרסיבית בחברה", ועל פי סוכנות הידיעות AP היא כבר בנתה סביבה "כוורת" של יועצים ובהם מנהל הקמפיין לשעבר של דונלד טראמפ, בראד פרסקלה, יחד עם אסטרטגים פוליטיים בכירים.

קייטלין ג'נר נולדה בשם ברוס ג'נר שהיתה אתלט אמריקאי ואף זכה באולימפיאדת מונטריאול 1976 ובתואר אלוף העולם בקרב 10. בשנת 2015 הוא הודיע כי החליט לחיות את חייו כאישה, ולשנות את שמו לקייטלין ג'נר. הוא נחשב לאחד מכוכבי התוכנית על חייה של משפחת קרדישאן.