אוזניות
אוזניותצילום: freepik

בתי עסק וארגונים רבים המקבלים קהל בשעריהם עושים שימוש בסוג זה או אחר של אינטרקום דלפק (הידוע גם כ"מגבר דלפק" או "אינטרקום קופה"), גם אם הם אינם מודעים לכך.

מדובר באותו אינטרקום המשמש קופאים וקופאיות במקומות בהן מפריד חלון בינם לבין הלקוחות, דוגמת בית קולנוע, בנייני מגורים יוקרתיים, חניונים ועוד. בפועל, במידה ואתם מנהלים בית עסק בו נדרשת תקשורת בין הלקוחות לבין עובדים הממוקמים מאחורי חלון או במיקום אחר המצריך אינטרקום, הקפדה על רכישת מגבר דלפק איכותי ומקצועי יכולה לעשות הבדל עצום בכל הנוגע להתנהלות השוטפת של אותו ארגון מול לקוחותיו

מדוע רמת האיכות חשובה כל כך במקרה של מגבר אינטרקום?

כאמור, אינטרקום דלפק, מגבר אינטרקום קופה או איזה שם שלא נבחר עבור מכשיר זה, עשוי להשפיע באופן ממשי ומהותי על אופן והיקף פעילותו של בית עסק זה או אחר. כיצד? ובכן, בבית עסק בו קיים צורך במכשיר מסוג זה הוא לרוב אחראי לחלק נרחב יחסית מהאינטראקציה הראשונית שבין בית העסק/ארגון לבין חלק מלקוחותיו.

חשבו על כל פעם בה נכנסתם למנהרות הכרמל או לחניון בו הייתם צריכים לדבר עם הקופאי בכניסה, או הפעם האחרונה בה החלפתם כסף ב CHANGE או רכשתם כרטיס לבית הקולנוע – ללא תקשורת ברורה ונוחה עם הצד שמאחורי החלון, החוויה שלכם הייתה ארוכה ומייגעת יותר, ובמקרים מסוימים אף הייתה מותירה בכם רושם רע של ממש בנוגע לאותו בית עסק, או אפילו גורמת לכם להתעצבן ולהסתובב כשלעומת שבאתם.

מעבר לצורך הבסיסי והפשוט כל כך לשמוע כמו שצריך את האדם שמעניק לכם שירות ולהבין מה הוא אומר בלי לשאול שבע פעמים "מה אמרת??", תקשורת ברורה וחזקה מספיק בין שני הצדדים גם הכרחית על מנת למונע הצטברות מיותרת של תור כשהמגבר אינטרקום אינו עובד כהלכה הטיפול בכל לקוח ייקח יותר זמן, בזמנים עמוסים יצטבר בעקבות כך תור ורמת השירות שאתם מעניקים ללקוחותיכם תרד בהתאמה. עבור רובם המכריע של העסקים המעניקים שירות, ירידה שכזו ברמת השירות שמקבלים הלקוחות עלולה בהחלט להיות הרסנית עבור העסק ולפגוע בו משמעותית.

הפתרון הפשוט והמתבקש – מגבר דלפק מקצועי ואיכותי

המסקנה המתבקשת מכל הנאמר לעיל היא כי בית עסק המעניק שירות ללקוחותיו, בין היתר באמצעות חלון קבלה מסוג זה או אחר (כאמור- כל מקום בו משתמשים באינטרקום, גם אם זה לא בהכרח חלון או קופה), צריך לדאוג למגבר אינטרקום דלפק מקצועי ואיכותי ביותר, אשר יגביר ויעביר בצורה טובה וברורה את הסאונד של שני הצדדים ויאפשר תקשורת חלקה וקולחת.

בצורה זה הרושם המתקבל על ידי הלקוחות הוא של חוויית שירות יעילה וטובה וזמן הטיפול בכל לקוח לא יושפע לרעה כתוצאה מהתנאים במקום (לפחות לא תנאים הקשורים לאינטרקום...), מה שיסייע למנוע היווצרות של תורים מיותרים.

כיצד נוכל לוודא ולהבטיח כי אנחנו רוכשים מגבר דלפק איכותי ואמין באמת? ובכן, בתור התחלה חשוב לוודא כי אתם רוכשים דגם אשר נמצא בשימוש נרחב וזוכה לביקורות חיוביות רבות מצד ארגונים ובתי עסק המשתמשים בו מזה זמן מה.

המידע הזה נגיש באינטרנט ומצריך חיפוש קצר אבל זו דרך מצוינת לברור בין דגמים גרועים לדגמים סבירים וטובים. בנוסף, וודאו כי יש באותו מכשיר גם כמה פונקציות בסיסיות שונות שפעמים רבות מתגלות כיעילות. למשל – הקלטה של השיחות העוברות דרך האינטרקום, כפתורי השתקה לשני הצדדים (שימושי ביותר!), מגבר המעצים את הווליום ושומר על רמת איכות הסאונד וכד'. וודאו כי אתם מקבלים גם אחריות מלאה על המכשיר, וצאו לדרך – שווה להשקיע פעם אחת במגבר דלפק טוב. זה ישתלם במהרה...

מחפשים ציוד הגברה? היכנסו לאתר טרטל, חנות אונליין של מערכות הגברה, אוזניות, בידוריות וחגורות הגברה של מיטב המותגים לציוד הגברה.