שלום לכולכם. תסתכלו סביב, אתם שומרים ומגנים על כל מה שקורה פה: גן ילדים ומפעל, מטע סמוך לגבול ומגדל משרדים, רחוב או חוף ים שוקק ומיליוני אזרחים שחיים כאן בביטחון.

כל זה בזכות פעילות מבצעית ענפה, בגבולות, במפקדות ובעומק שטח האויב. נמצאים איתי חמישה מהמפקדים שעושים את העבודה ומייצגים אתכם.

ערב יום העצמאות ומותר, מותר לכל אחד מכם, בחובה, בקבע, במילואים, לחוש סיפוק וקשר ישיר להישגים. זו הייתה שנה בטוחה בזכות עבודה קשה שלכם, פעילות מקצועית שאתם ביצעתם ורוח משימתית וערכית שהפגנתם. בזכות העשייה שלכם אנחנו גם מצליחים לממש את "תנופה", התכנית הרב שנתית שמתקדמת בצעדים גדולים אפילו יותר ממה שחשבנו. עשינו את כל זה למרות לא מעט קשיים שחלקם עדיין קיימים, אבל אנחנו נתגבר עליהם.

אנחנו מחנכים לפעול ולבצע חרף אילוצים. כך אני מצפה מעצמי, כך מכם ומכולנו. וגם על הקורונה התגברנו יפה בזכות הפיקוד והמנהיגות שגיליתם. סייענו למדינת ישראל באופן נרחב בעשרות תחומים עם אלפי חיילים ואנחנו ממשיכים בכך גם בימים אלה. אני רואה אתכם מקרוב בכל יחידות צה"ל, רואה ומתרשם. רואה ומעריך מאוד את מה שאתם עושים.

צה"ל ימשיך להגן על אזרחי המדינה, נמשיך להתכונן למלחמה, נמשיך להשתנות כדי להיות רלוונטים למלחמה, נמשיך לטפח את האנשים ולראות בכל אחד אדם יקר ונמשיך להיות מודל לחברות, לאחדות המטרה וממלכתיות. אני סומך עליכם מאוד, גאה בכם, חג עצמאות שמח לכם ולמשפחות.