מיכל וולדיגר
מיכל וולדיגרצילום: ערוץ 7

גדעון, הבטחת לפני הבחירות ממשלה בלי נתניהו, אך גם בלי להסתמך על עבאס והמשותפת. כדי להקים ממשלה תצטרך להפר את אחת ההבטחות שלך.

אז נכון, התקשורת וחבורת המעודדים, תעריף עליך שבחים ותחבק אותך על ממשלה ללא נתניהו ותתעלם מההפרה שלך לא להסתמך על מהללי הנכבה והמחבלים.

אבל תזכור גם, שביום שתרצה לממש מדיניות ימין, הם ישכחו ויזרקו אותך וכולנו נישאר עם ההכשר שלך להסתמך על מפלגות אנטי ציוניות.

ובכן, מה נכון לעשות? הרי הבטחת לא לשבת עם נתניהו..

אני מאמינה וסבורה שבהינתן המצב הקיים, אפשר להקים ממשלה בהשתתפותך, עם נתניהו והליכוד. אפשר למצוא פתרונות לכל החששות שלך שהביאו אותך להבטחה הזאת.

אתה, אלקין ויתר חבריך למפלגה בעלי ניסיון רב בהקמת ממשלות ובמשאי מתנים, ואין לי ספק שניתן בדרכים שונות ובהם: חלוקת תפקידים, תיקים וסמכויות, חקיקה, הסכמים, תקנון ממשלה ואמצעים נוספים, לוודא שתקום ממשלת ימין יציבה ומתפקדת שתדאג לאזרחים ותיתן תקווה לעתיד טוב יותר בכל התחומים (בשונה ממשלת הטלאים שקמה עם כחול לבן).

מפלגת הציונות הדתית ואני נסייע בכל הדרכים שניתן, על מנת לגשר על הפערים ואני מאמינה שגם יתר מפלגות הימין. כולי תקווה שתצליחו לפתוח דף חדש ושנקים במהרה ממשלת ימין מתפקדת.