ברשת מחסני חשמל מתרגשים לפתוח סניף חדש בעיר אריאל לרווחת תושבי השומרון. מנהל מחוז המרכז של הרשת, תומר ילוז מספר על ההחלטה לפתוח את הסניף שייתן שירותים המותאמים לתושבי האזור.

ילוז מספר כי ברשת התברר כי ישנם באזור אריאל והשומרון לקוחות רבים שמגיעים לסניפים סמוכים ועל מנת להקל עליהם נפתח הסניף הגדול והמרווח באריאל. "הסניף רלוונטי לכל יישובי השומרון והסביבה. החלטנו שנפתח באזור אריאל בגלל האוכלוסייה הגדולה כאן", הוא אומר.

"הנושא הדיגיטאלי מאוד חזק", הוא אומר ומזמים את הלקוחות למחלקת המחשוב והסלולאר שלדבריו תופסת תאוצה משמעותית בתקוה האחרונה ובהתאם מרכז הסניף החדש מגוון רחב מאוד של מוצרים ושירותים בענף זה.

ילוז מדגיש בדבריו את ההנגשה שבחנות עבור כלל האוכלוסיה, "החנות מאוד מרווחת ומעניקה חוויית קניה הטובה ביותר שיכולה להיות", הוא אומר ומזמין את ציבור הלקוחות להגיע כדי לראות ולחוש את המוצרים, להכיר את החדשנות שלא תמיד ניתן למצוא באינטרנט. "הבאנו לכאן מגוון מאוד גדול. אפשר להתרשם גם מהמחירים, אנחנו מתחייבים למחירים מהזולים בישראל".

כל סניפי הרשת ברחבי הארץ, כמו גם סניף אריאל החדש, בנויים על קונספט המחסנים האמריקאי של חנויות ענק ובהן הסחורה מסודרת כבר לתשלום ואיסוף על המקום. כך גם הרשת יכולה לתת מחירים תחרותיים ביותר, מהזולים בישראל מאחר וכמות המוצרים היומית הנמכרת לציבור הרחב אדירה ומתחדשת כל הזמן.

"שלם וקח" זה מהות הרשת – מגיעים לחנות, מקבלים ייעוץ והתאמה מקצועיים ולוקחים מיד הביתה. כל מוצרי החשמל, גדולים כקטנים במלאי זמין בתוך החנות ללא המתנה ומי שרוצה משלוח? גם באותו היום מסדרים לו הובלה מהירה ובטוחה עד לפתח הדלת בבית.

"הבאנו הרבה מוצרים שמתאימים דווקא לקהל הדתי, אם אלו מקררים שמותאמים לקהל הדתי, אם זה טלפונים כשרים ועוד הרבה מוצרים שיכולים להתאים", אומר ילוז ומספר גם על המבצעים המיוחדים והאגריסיביים, כהגדרתו, לרגל פתיחת החנות החדשה בבנאי 6, אריאל, קניון מגה אור רמי לוי, חנייה בשפע!