מה הכסף שלכם עושה עכשיו?
מה הכסף שלכם עושה עכשיו?צילום: Crello

באמצעות אתר הפיננסון תוכלו לבצע בדיקה על הכספים האבודים שלכם דרך הר הכסף וכן לבדוק זכאות להוזלת הביטוחים שלכם באמצעות הר הביטוח. הנהלת הפיננסון הרימה את הכפפה והנגישה עבור הציבור הרחב אפשרויות חיסכון פשוטות ומועילות במיוחד ועליהן נרחיב במאמר הבא.

במיוחד בתקופה בה אנו נמצאים, סכום כסף נוסף שנוכל לחסוך או להשתמש בו מדי חודש על חשבון התשלומים הקבועים שלנו או לחלופין סכום כסף שפתאום "ייפול" עלינו משום מקום, עשויים לעזור לנו מאוד בניהול כלכלת הבית ושיפור המצב הפיננסי. לכן, מומלץ לכל אזרח לפנות לעצמו כמה דקות, להיכנס למיזם המדהים הפיננסון, לקרוא על הר הביטוח וכן על הר הכסף על מנת שיוכל לבצע בדיקת זכאות על מנת לממש את החיסכון. במאמר הבא נפרט על אפשרויות החיסכון השונות.

באמצעות בדיקה בהר הביטוח תוכלו לקבל תמונת מצב עדכנית על הביטוחים השונים שלכם בחברות הביטוח. לאחר שתדעו מהו סטטוס הביטוחים שלכם ותמסרו את הנתונים כדי שעיניים מקצועיות יעברו עליהם, ככל הנראה תגלו שיש לכם ביטוח כפול\לא רלוונטי\לא עדכני\לא משתלם. עצם הגילוי הזה יאפשר לכם לשנות את תיק הביטוח שלכם כך שהפוליסות היחידות שיהיו בו הן כאלה שרלוונטיות, משתלמות ומתאימות עבורכם בדיוק.

נגלה לכם שבדיקה כזאת יכולה לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים כל חודש, סכומים אלה מצטברים לאלפי עד עשרות אלפי שקלים בשנה. שינויים אלו אותם תבצעו בפוליסה, מלבד לחסוך לכם כסף, גם עשויים לשפר את התנאים שלכם בפוליסות וכן לשפר את ההתאמה למצב המשפחתי שלכם כיום. מי לא היה רוצה לשלם פחות ולקבל יותר? אנחנו בטוחים שאת הכסף שתחסכו תמצאו על מה לבזבז.

לאחר שתקראו, תחכימו ותבצעו את בדיקת הר הביטוח, אנחנו ממליצים לכם לעבור לבדיקת הר הכסף שגם בה לרוב מתגלים ממצאים מפתיעים, כשאנחנו אומרים מפתיעים אנחנו מתכוונים לסכומי כסף רבים "שנעלמו" ועכשיו תופתעו עד מאוד למצוא אותם ולקבל אותם בחזרה. על ידי בדיקת הר הכסף, תוכלו לבדוק האם יש לכם כספים אבודים שנמצאים בחברות הביטוח, במידה ותגלו שיש לכם סכום מסוים, יופיע באתר גם באיזה חברת ביטוח וכל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור עם חברת הביטוח קשר ולבקש להעביר לזכותכם את הכסף האבוד ששוכב אצלם. הכספים האבודים הם קרנות פנסיה, קופות גמל, חסכון פנסיוני, ביטוח חיים חשבונות ופיקדונות בנק.

אנו ממליצים בחום לכל אחד לבצע בדיקה מהירה בהר הכסף דרך אתר הפיננסון, להרבה אנשים זה עשוי להישמע מאוד מוזר אך אין לכם מה להפסיד מבדיקה של כמה דקות. אציין שקולגה שלי בעבודה שמע על הר הכסף ממני לראשונה, היה סקפטי ולאחר בדיקה שערכנו מצאנו שיש לו 14,000 ₪ ששוכבים בחברת מגדל כחלק מקרן פנסיה שהיתה לו שעבד בחנות סלולרי לפני 6 שנים. אילולא הבדיקה, הוא לא היה מוצא את הכסף שלו שהיה ממשיך לצבור אבק במדפי חברת מגדל.

לאחר שגילינו וסיפרנו לכם בקצרה על שתי הדרכים לחסוך ולהרוויח כסף, אנחנו מקווים שתשכילו לפנות לעצמכם כמה דקות, היכנסו לאתר הפיננסון, קראו על בדיקת הר הביטוח והר הכסף לעומק ותבצעו אותם. אל תוותרו על הכסף ששייך לכם. הרבה פעמים אנשים נמנעים מבדיקות כאלה מהסיבה שאינם מבינים בתחום או שהם מרגישים שפשוט אין להם את הכלים להיכנס לנושא לעומק ולכן הם מעדיפים לוותר. בדיוק מהסיבות האלה, אתר הפיננסון הנגיש את כל המידע בצורה ידידותית מאוד לקורא על מנת שתוכלו לקבל את הכלים והרקע הנדרש בכדי לבצע את הבדיקות לחיסכון בהר הביטוח והר הכסף.

במידה ועשינו אתכם סקרנים ואתם כבר רוצים לבדוק על עוד אפשרויות חיסכון, תוכלו לעשות זאת גם כן באתר הפיננסון, שם תוכלו לקרוא ולהחכים על עוד אפשרויות חסכון ומידע פיננסי שיהפוך אתכם לצרכנים חכמים בישראל 2021. בנוסף, תוכלו למצוא מדריכים מקצועיים ונרחבים על תחומי הביטוח והפיננסים, עסקים, צרכנות ולימודים.

לכניסה לאתר הפיננסון: לחצו כאן