עידית שליו
עידית שליורונן אקרמן

בשנים האחרונות לימודי חשיבה הכרתית ('שיטת ימימה') הולכים ותופסים מקום רחב בציבור בארץ ובחו"ל. ימימה אביטל, מייסדת השיטה, אמנם נפטרה לפני למעלה מ-20 שנה, אך נראה שלימודי השיטה שלימדה רק הולכים ותופסים תאוצה.

"אין ספק שמדובר בלימוד שמשנה את כל התפיסה שלנו על המציאות. הלומדות מרגישות מחוברות הרבה יותר לרצונות שלהן, רגשות האשם והחרדות יורדות לרמה אפסית, יש הרבה יותר שמחה ואופטימיות בחיים, וזה משפיע על כל התחומים: זוגיות, עבודה, ילדים, יחסים בינאישיים..", מספר עידית שלו, מהמנחות המובילות בארץ ללימודי ימימה.

כבר שנים שעידית שלו מכשירה נשים להנחיית לימודי ימימה, אך כמו בהרבה תחומים - הקורונה הציבה אתגרים לא פשוטים ללימודים האלו, מה שהוליד את הקורס המקוון להנחיית לימודי ימימה. "מאז ומתמיד היו הרבה מאוד נשים שגרו רחוק ולא יכלו להגיע וללמוד ימימה בבית המדרש שלנו. הנחתי אז שהלימודים יכולים להיות רק פרונטליים. אך בשנה האחרונה נוכחנו לדעת שגם לימודי זום יכולים להיות אפקטיביים לא פחות, ולכן החלטנו להרים את הכפפה ולאפשר לכל אחת שמעוניינת - ללמוד הנחיית לימודי ימימה, ולפתוח קבוצת לימוד בכל מקום שתרצה, בקורס ייחודי בשידור חי", היא מוסיפה.

הערב (ראשון) בשעה 20:00 יתקיים וובינר חשיפה של תוכנית הלימוד החדשה, ביחד עם סגל המרצים הנוספים: מיכי יוספי ואלומה לב. בערב יועבר שיעור סביב טקסט מיוחד שהעבירה ימימה ע"ה למטפלות, ולאחר מכן יימסרו פרטים אודות הקורס המלא. להרשמה לערב (ללא עלות) לחצו כאן.

עידית שליו, מיכי יוספי ואלומה לב
עידית שליו, מיכי יוספי ואלומה לבצילום: באדיבות המצולמים