חיסוני מודרנה בדרך לרש''פ
חיסוני מודרנה בדרך לרש''פצילום: דוברות מתפ"ש

הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל, יעקב ברדוגו, קרא היום (רביעי) לחסן את הפלסטינים ביהודה ושומרון וברצועת עזה, על חשבון מדינת ישראל, בשל העובדה שמגיפת הקורונה שתשתולל אצלם תפגע גם באזרחי ישראל.

"טעות טעות טעות טעות גדולה, צריך להביא את כל החיסונים של אסטרה-זניקה, לפתוח עמדות ברמאללה, בשכם בכל היישובים ביהודה ושומרון, בכניסה לעזה, ופשוט לחסן, לחסן, לחסן את השכנים שלנו, פשוט לחסן וכמה שיעלה שיעלה, וכמה שיתקפו אותנו שאנחנו מחסנים את אויבינו שמחר יורים עלינו טילים, שיגידו, להביא לארץ חיסונים ולחסן את השכנים שלנו, פשוט לחסן. בחינם, במיליארד שקלים''.

לדברי ברדוגו: ''מישהו צריך להדליק את האור במשרד הבריאות, במשרד הביטחון עובדים לא פחות קשה, פשוט תקימו על קו הגבול שלנו עמדות''.

הוא הסביר: ''הם השכנים שלנו, בסוף הם פה ואנחנו פה והם יישארו פה ואנחנו נישאר פה, כל מחלה שלהם היא מחלה שלנו והם יזרקו עלינו טילים ואני אחרף ואגדף אותם ואגן על ישראל, כרגע זו מחלה עולמית, זה כמו בנאדם שאני רואה אותו טובע, לא אקפוץ להציל אותו?

''חברים - מיד, בחינם, גם אם זה יעלה מיליארד שקלים, זו החלטה מנהיגותית, ראש הממשלה החליפי וראש הממשלה הישיר ושר הביטחון, עכשיו, הערב, אל תוותרו'', ביקש ברדוגו.