רכבת ישראל
רכבת ישראלצילום: CLOUDVIEW שבתאי טל

בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, יוארכו החל מיום שלישי ה-27 באפריל שעות פעילות הרכבת בקו נהריה-ת"א-נתב"ג/מודיעין, המשרת, בין היתר, את הנוסעים בין חיפה לתל אביב.

שעות הפעילות יוארכו לשעות הערב המאוחרות, זאת מלבד יום חמישי 29.4.21 בו יופעל לו"ז רכבות ייעודי לל"ג בעומר.

ברכבת ממליצים להתעדכן בלוח זמני הרכבות המעודכן, וכן בשינויי רציפי יציאת הרכבות בתחנות השונות, באמצעות אתר האינטרנט, היישומון או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770 וכן מדגישים כי כל נסיעה מחויבת בהזמנה מראש של שובר נסיעה אותו ניתן ומומלץ להזמין מראש באתר האינטרנט או במוקד השירות הטלפוני במספר. כמו כן מזכירים ברכבת כי הנוסעים מחויבים בעטיית מסיכה לאורך כל זמן הנסיעה ושמירת ריחוק חברתי.

כאמור התגבור של קווי הרכבת הינו במקביל לקידום עבודות החשמול תוך שהצוותים המקצועיים במשרד התחבורה וברכבת ישראל בנו את המתווה שיאפשר איזון בין הצורך לאפשר לחברה הקבלנית המבצעת את חשמול המסילות לבין נסיעת אזרחים ברכבת.

השרה רגב אמרה היום: "אני שמחה שהצלחנו למצוא את הדרך להמשיך את הפעלת קווי הרכבת בשעות הערב המאוחרות תוך כדי המשך עבודת החשמול. למסילות הברזל מקום נרחב בחזון התחבורתי שלי לחבר את ישראל ברשת תחבורה ציבורית חכמה ונגישה, שתאפשר לכל אזרח נגישות תחבורתית מקושרת מדלת לדלת".