יהודה משי זהב
יהודה משי זהבצילום: יעקב נעמי, פלאש 90

היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרת ישראל שמנהלת את החקירה בפרשת יהודה משי זהב, התכוונה לעצור את יו"ר זק''א לשעבר בתחילת השבוע הבא.

בחדשות 13 דווח כי כחלק מההיערכות למעצר הוצבו אתמול (רביעי) תצפיתנים על ביתו בגבעת זאב.

ההחלטה לעצור אותו התקבלה לאחר שנאספו תלונות נגד משי זהב שלא חלה עליהן התיישנות.

נציין כי משי זהב יצא לראשונה מביתו ביום שני האחרון למגדלי בסר בבני ברק, שם נפגש עם עורך דינו ואנשי עסקים.

המרכז הרפואי שערי צדק הודיע הערב כי לא חל שינוי במצבו של יהודה משי זהב שממשיך להיות אנוש. הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ.

בכאן 11 דווח כי המשטרה מחזיקה במכתב ארוך, אחר מזה שהופץ ברשתות, בו יו"ר זק"א לשעבר עונה לעדויות ולטענות השונות שפורסמו נגדו בנפרד לכל אחת, מפרט את גרסתו ואף מלין על משפט השדה שנעשה לו.

כאמור, מוקדם יותר פורסם ברשתות החברתיות מכתב לכאורה שהשאיר משי זהב: "סליחה, את העונש כבר קיבלתי, תשתדלו לזכור את הטוב שעשיתי. תשתדלו לזכור תמיד את מה ששכחתי - 'עין רואה ואוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים'. אהבתי תמיד ומתבייש מאוד, יהודה''.

עו"ד אפרים דמרי ובני משפחתו של משי זהב טוענים כי המכתב מזוייף. "מדובר במכתב מזויף, פייק ניוז. יש בידינו כתבי יד של משי זהב, שלא הכתב בהם ולא החתימה בהם דומה לאלו המופיעים במכתב", נמסר.

משי זהב אותר על ידי בני משפחתו ללא הכרה והם הזמינו צוותי מד"א שפינו אותו לבית החולים במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

מנהל בית החולים שערי צדק, פרופ' עופר מרין, סיפר: "לאחר ייצוב במצבו הוא עבר בדיקות הדמיה ובשעתיים האחרונות עבר ליחידה לטיפול נמרץ. מצבו יציב. יש לו לחץ דם ודופק. הנעלם זה מידת הנזק שנגרם מהזמן שחלף עד שחזר לדופק. אני רוצה להיות מאוד זהיר ולא לתת הערכות. מצבו קשה מאוד ונשקפת לו סכנת חיים ברורה. ההערכה היא שחלף זמן ונגרם לו נזק. התמונה לא תתבהר בשעות הקרובות, אולי גם לא בימים הקרובים".

יענקי פרבר, עיתונאי באתר ב"חדרי חרדים", התייחס הערב (חמישי) לניסיון ההתאבדות של יהודה משי זהב, וסיפר לכאן 11: "המון חברים שלי מהחברה החרדית נפגעו מינית קשה מאוד על-ידי משי זהב. כשהם הלכו להתלונן במשטרה בירושלים וברמת גן לפני 20 שנה - צחקו עליהם ואפילו לא נפתח תיק. הוא איים עליהם שירצח אותם אם יפתחו את הפה. אין שום סיבה לרחם עליו".