Caitlyn Jenner
Caitlyn JennerReuters/Lionel Hahn/ABACAPRESS.COM

האם משפחת קרדישאן תככב בקרוב לא רק בתוכנית הריאליטי הפופולרית אלא גם בתוכניות הפוליטיקה?

קייטלין ג'נר, הטרנסג'נדרית ממשפחת קרדישאן שהיתה לשעבר ברוס ג'נר, הודיעה באופן רשמי כי היא מתכוונת להתמודד על תפקיד מושל קליפורניה מטעם המפלגה הרפובליקנית.

ההחלטה של ג'נר הגיעה לאחר שעצומה נגד המשך כהונתו של המושל הנוכחי, גאווין ניוסום מהמפלגה הדמוקרטית, השיגה את מספר החתימות הדרוש על מנת להכריז בקרוב על בחירות חדשות לתפקיד המושל.

בשבועות האחרונים התפרסמו מספר ידיעות על התייעצויות שקיימה ג'נר עם יועצים פוליטיים במטרה לבחון את ההתמודדות לתפקיד המושל בקליפורניה, אולם בסוף השבוע הגיע ההודעה הרשמית על ההחלטה להתמודד. בין היתר כלל צוות היועצים שלה מספר מיועציו הקרובים של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שג'נר נודעה כתומכת נלהבת שלו.

בהודעה שפירסמה ג'נר בחשבון הטוויטר של נכתב כי "אני בפנים! שווה להילחם עבור קליפורניה. הקליפורנים רוצים טוב יותר ומגיע להם טוב יותר מהמושל הזה. עה בחשבון הטוויטר שלה ביום שישי. במשך זמן רב מדי, פוליטיקאים מקצועיים הבטיחו יתר על המידה וקיימו פחות מדי. אנו זקוקים למנהיג עם החזון והנחישות לראות מעבר לאופק".

לאחר מכן פירסמה ג'נר עוד הצהרה בה נמסר כי "קליפורניה הייתה הבית שלי כמעט 50 שנה. הגעתי לכאן כי ידעתי שכל אדם, ללא קשר למוצאו או מיקומו בחיים, יכול להפוך את חלומותיו למציאות. אבל בעשור האחרון ראינו את הנצנוץ של הגולדן סטייט מצטמצם תחת השלטון של מפלגה אחת שמציבה פוליטיקה על פני התקדמות ואינטרסים מיוחדים על פני אנשים. סקרמנטו זקוקה למנהיג ישר עם חזון ברור".

ג'נר, שהיתה לשעבר האלוף האולימפי ואלוף העולם בקרב עשר ברוס ג'נר, החליטה לשנות את מינה בשנת 2015 ולחיות כאישה.