הרב שלום ארוש בתפילה במערת הרשב"י
הרב שלום ארוש בתפילה במערת הרשב"יצילום: מערת הרשב"י

שנה שלמה של סגרים, קשיים, בעיות בפרנסה, במשפחה, עם הילדים. בכל מקום היו לנו אתגרים. הציון הקדוש של רבי שמעון בר יוחאי, המקום שהוא הלב של העם היהודי, היה סגור. בחלק מהזמן סגור לגמרי, בחלק מהזמן פתוח עם הגבלות.

עכשיו, אחרי שהכול מאחורינו, הציון הקדוש נפתח. השערים נפתחים, לא רק השערים של הציון, אלא גם השערים בשמים, שערי השפע. כולנו חוזרים לרבי שמעון בר יוחאי, חוזרים אליו והוא חוזר אלינו.

רבי שמעון, דואג לאלו שדואגים לו, לאלו שמחוברים לתורה שלו תורת הזוהר הקדוש. עבורם רבי שמעון בר יוחאי, מתפלל, עבורם הוא מבקש, עבורם הוא הופך את הבלתי אפשרי לאפשרי. עבורם הוא מחולל ניסים מופלאים.

התפילות שלכם במערת הרשב"י

לכל אחד יש את הסיפור שלו עם רשב"י, לכל אחד ואחת, רשב"י עזר בנקודה אחרת בחיים. לאחד הוא מצא פרנסה, לאחת הוא מצא את הזיווג משורש הנשמה. אחרת נפקדה בזרע של קיימא, ולאחר אביו התרפא ממחלה קשה. לכולם יש מקום אצל רשב"י. רשב"י רואה את כולם. רשב"י מחובר לכולם. לכל אחד ואחת לפי הצורך שלו.

נקודת החיבור החזקה של הרשב"י, היא לאלו הלומדים את תורתו. את הספר הקודש שהותיר מורשת לעם ישראל, ספר הזוהר הקדוש. כל השנה בלי הפסקה, רבני ישיבת מערת הרשב"י, זוכים ללמוד את תורת הקבלה תורת הזוהר הקדוש, במקום המסוגל ביותר והכי קרוב לצדיק הציון הקדוש של הרשב"י. במקום שבו שפע תורת הסוד יורד לעולם, במקום שבו אש להבה ירדה מהשמיים ללוות את רשב"י אל מקום מנוחתו.

רוצים להיות שותפים בלימוד תורת הרשב"י ולזכות לנר הקדוש? לחצו כאן>>>>

כל לילה הם מתפללים עבורכם, עבור עם ישראל. כל לילה שהם עוסקים בתורת הזוהר הקדוש, הם עורכים תיקון חצות עבור אלו שזוכים להיות שותפים בלימוד תורת הזוהר הקדוש. מזכירים את כל אחד ואחת את בקשתו האישית מתוך לב חם ואוהב ומתפללים לישועה הגדולה.

בישיבה הקדושה מכינים עבור השותפים, את "הנר הקדוש" ומקדישים את הנר לכל אלו שזכו. נר הישועות שמביא אליכם הביתה, את האור את הברכה ואת השפע.

השנה לקראת ל"ג בעומר חוזרים אל הרשב"י ומתחברים. רבני ומקובלי הישיבה יערכו את התיקון הנר הקדוש עבור השותפים היקרים בשעת חצות היום, בו יוזכרו ויבקשו עבור כל אחד ואחת מאתנו את השם המלא והבקשה האישית לברכה וישועה. המזל נפתח מחדש. ישועה כאן ועכשיו. זוכים לראות בעיניים ניסים. תפילות של הצדיקים עבורכם בציון הקדוש והנר הקדוש נר הברכה והישועה.

בואו ותהיו שותפים בזכות לימוד תורת הזוהר הקדוש במקום המסוגל ביותר ציון הרשב"י הקדוש

למסירת שמות לתפילה בציון הקדוש לחצו כאן>>>