גלנט בבית ספר בעוטף עזה
גלנט בבית ספר בעוטף עזהצילום: רפי בן חקון, לע״מ

בצל המצב הביטחוני, שר החינוך יואב גלנט הגיע היום (שני) לביקור בבית הספר היסודי ״חופים״ ובתיכון "שיקמה דרכא" בקיבוץ יד מרדכי שבעוטף עזה

שר החינוך גלנט וראש המועצה איתמר רביבו שוחחו עם תלמידים וצוות החינוך במקום ושמעו מהם על ההתמודדות בימים האחרונים עקב הירי הרקטי מרצועת עזה במקביל לחזרתם ללמידה במתכונת מלאה במוסדות החינוך.

גלנט אמר במהלך הביקור, "הגענו הבוקר לעוטף עזה על מנת להבהיר שלמרות הקורונה ולמרות המצב הביטחוני המתוח, הלימודים והתלמידים נמצאים בראש מעייננו. אני בטוח ביכולתנו להתגבר על הקשיים ולהמשיך בתכנית לצמצום פערים רגשיים ופדגוגיים".

"החזרה לשגרה במערכת החינוך בשבועות האחרונים הביאה תנופה בלתי רגילה - ואני שמח לראות את התלמידות והתלמידים במוסדות החינוך. אני מברך את ראש המועצה איתמר רביבו וגם את יתר חבריי במועצות האזוריות כאן בעוטף עזה על התמיכה וההשקעה בחינוך למען התלמידים", הוסיף.

בסיום הביקור אמר השר גלנט, "המשך שגרת פעולתה של מערכת החינוך היא הוכחה לחוסן וליציבות של ישובי העוטף. הגעתי היום כדי להתרשם ולשמוע מהתלמידים כיצד הימים האחרונים משפיעים עליהם. פגשתי ילדים נהדרים שלמרות כל הקשיים, הגיעו הבוקר בחיוך לבית הספר. שמחתי לשוחח איתם ועם צוות ההוראה המסור שעושה לילות כימים כדי ללמד ולסייע לתלמידים - רגשית, חברתית ופדגוגית. משרד החינוך בראשותי ימשיך לתת לתלמידים רשת ביטחון שתאפשר להמשיך ללמוד ולצמצם את הפערים שנוצרו בשנה האחרונה".