סיעת הציונות הדתית הגיעה בצהריים (שני) לסיור באחד ממוקדי ההתפרעויות בצמוד לישיבת בית אורות בירושלים, ונתקלה בהתפרעות מצד תושבים ערבים. אבנים נזרקו לעבר חברי הסיעה.

מידי ערב פורעים ערבים זורקים אבנים, זיקוקים ובקבוקי תבערה אל עבר המבנים של הישיבה ואל עבר התושבים היהודים החיים באזור.

הסיעה יצאה לסיור במקום על מנת לחזק את התושבים וכוחות הביטחון ולבחון את ההיערכות המשטרתית. חברי הכנסת נפגשו עם התושבים וקיבלו סקירה של המתרחש באזור בימים ובשבועות האחרונים.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': אמר "עיר בירתנו הנצחית ירושלים הפכה לזירת קרב. מדי לילה פורעים ערבים מפעילים שלל אמצעים כנגד יהודים ואין פוצה פה".

"אני קורא מכאן לשר הבט"פ אוחנה לפעול ביד קשה כנגד המתפרעים. לא מתקבל על הדעת שתושבי ירושלים יהיו מאוימים במקום מגוריהם, בעיר הבירה ירושלים. זה ארוע מביש שאם מדינת ישראל לא תשכיל לעצור אותו הוא יתפתח ויצמח למימדים מסוכנים", הוסיף.

ח"כ מיכל וולדיגר אמרה במהלך הסיור לערוץ 7, "לראות כאן רכבים עם כיסאות של תינוקות שערבים ניפצו להן את השמשות זו סכנת נפשות ומצב לא הגיוני. אין ריבונות ואין משילות וזו התוצאה. כל אדם עם סממנים יהודים הופך לקורבן. צריך יותר אכיפה ויותר משילות. אני מקווה שתקום בקרוב ממשלת ימין ולא ממשלת שינוי או שיתוק".