כנס טכנולוגי לבריאות האישה
כנס טכנולוגי לבריאות האישהצילום: אורבן פלייס

"אומת הסטארט-אפ" הוא אחד הכינויים המרכזיים למדינת ישראל וזאת בעקבות ביסוסה בזירה הבינלאומית של חברות כחול -לבן פורצות דרך. בין אם בתחומי: ביטחון, חקלאות אינטרנט ועוד.

אך אם נתייחס לאחד הנושאים החשובים ביותר הלוא הוא התחום הטכנולוגיות הרפואיות – ידה של המדינה על העליונה. וכחלק בלתי נפרד מרצון רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place להעניק כתף תומכת לממברים וממש להיות להם לבית ספר לחיים.

היום (שני) יתקיים כנס טכנולגי לבריאות האישה על מנת להציג חברות סטארט-אפ בולטות בתחום הרפואה אשר מצאו אינספור דרכים לשיפור איכות החיים באמצעות פיתוח טכנולוגיות חדשות ששינו את הדרך בה אנו ניגשים לטיפול רפואי.

במהלך הפאנל תוצגנה ארבע מייסדות של חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הרפואי, כל אחת מהן פועלת לפיתוח טכנולוגיות בריאות חדשות בתחומי הסרטן, ניטור חולים, שיקום ועוד.

מירי ברגר - מנכ"לית ומייסדת שותפה ב- 6Degrees - יצירת ערך באמצעות תנועה אנושית. מאפשר שליטה מבוססת תנועה על כל מכשיר חכם ותובנות בזמן אמת.

רוני זינגר - מייסדת ומנכ"לית Refeed פלטפורמה לליווי מסע מטופל מהרגע שיצא מחדר הטיפול ועד שיחזור אליו.

דר׳ יהודית אברמס - מייסדת / מנכ"לית ב- MonitHer - יצירת מימד חדש ברדיולוגיה על ידי העצמת נשים בסיכון גבוה עם מערכת אולטרסאונד אוטומטית ביתית לניטור בריאות השד.

דר׳ אורית בוסי -מייסדת ומנכ״לית של ORCHID GREEN - פיתחה קומפלקס AAPE1 , קומפלקס אנטי אייגי'נג טבעי המיוצר בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לעכב את תהליך הזדקנות העור. מחקר פורץ דרך זה פורסם בעולם כתגלית (פטנט) מהפכנית בתחום הטיפול המקיף בתהליכי הזדקנות העור.

האירוע יכלול מינגלינג ולאחר מכן פאנל המציג את מירי ברגר, יהודית אברמס, רוני זינגר ואורית בוסי.

רומן לוי, מייסד שותף ומנכ”ל רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place, אמר: "החזרה לשגרה מורגשת במלוא עוצמתה ואנו גאים ונרגשים לארח כנס כה חשוב שמביא עימו נשים פורצות דרך בתחומן. הפיתוחים אשר יוצגו מהווים פתרון והצלת חיים ומהצד השני השראה לכל אותם ממברים אשר נמצאים בתחילת דרכם כיזמים או בשלב הם זקוקים לתובנות מקצועיות".

מנכ"ל Urban Place רומן לוי
מנכ"ל Urban Place רומן לויצילום: יחצ