החגיגה שלנו
החגיגה שלנוצילום: יוסי צבקר

בימים אלו חוגג תיאטרון אורנה פורת, התיאטרון הרפרטוארי הוותיק בישראל לילדים ולנוער 50 שנה להקמתו. יובל!
החל מהשבוע הבא, תצא הבמה המתגלגלת של תיאטרון אורנה פורת עם המופע "החגיגה שלנו" חוויה תיאטרלית מוסיקלית ייחודית ומפתיעה לילדים ולכל המשפחה שכולה קסם התיאטרון.

המופע הופק במיוחד לרגל האירוע ויעלה בבכורה בהשתתפות דון לני גבאי, תומר אופנר, גל מלכה ואור משיח. כתבה וביימה צביה הוברמן.

התיאטרון יגיע ל50 ישובים לאורכה ולרוחבה של הארץ ויעניק את המופע במתנה לילדי ישראל. ביחד איתם נחגוג יום הולדת לתיאטרון אורנה פורת מדן ועד אילת.

בין הישובים המשתתפים:
תל חי, גליל עליון, מעלות, כרמיאל, נהריה, עכו, קרית מוצקין, יגור, חיפה, זיכרון יעקב
יוקנעם, חוף הכרמל, בית שאן, בקעת הירדן, עפולה, עמק יזרעאל, פרדס חנה, חדרה, כפר יונה, נתניה, רעננה, כפר סבא, אריאל, הוד השרון, גבעת שמואל, פתח תקווה, תל אביב, חולון, בת ים, רחובות, יבנה, ראשון לציון, נס ציונה, אשדוד, אשקלון, לוד, רמלה, מודיעין, בית שמש, ירושלים, מעלה אדומים, קרית גת, באר שבע, דימונה, ירוחם, שדרות, נתיבות, אופקים ואילת

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער הוקם בידי כלת פרס ישראל, השחקנית אורנה פורת ושר החינוך דאז יגאל אלון ז"ל.

במשך 50 שנות קיומו הועלו בו מאות הצגות לילדים ולנוער ברמה האמנותית הגבוהה ביותר. עיקר יעדו של התיאטרון להביא את הבשורה של התיאטרון אל כל ילדי ישראל מתוך כוונה להקנות להם ערכים אסתטיים – אמנותיים וערכים הומניים, לאומיים ואוניברסליים באמצעות היצירה האמנותית.

אודות המופע: "החגיגה שלנו"

ליבי מגיעה עם אמא שלה לצפות בהצגה שמעלה תיאטרון אורנה פורת לכבוד יום הולדת היובל שלו. ליבי לא מתעניינת בהצגה ובמקום זאת מעדיפה לשחק בטלפון שלה. בזמן שאמא של ליבי הולכת לקנות לה משקה, פוגשת ליבי במפתיע את ליצן החצר שגורש מהארמון, וביחד הם יוצאים למסע קסום בו הם פוגשים דמויות, שירים וסיפורים מתוך הקלאסיקות האהובות של התיאטרון.

בסוף המסע מגיעים ליבי וליצן החצר אל הארמון של המלך ומופתעים לגלות שהעם גירש אותו משום שהוא ויתר על התרבות. ליבי והליצן מציעים למלך להופיע ביחד איתם בהצגה חדשה כדי להחזיר לעם את האמון בו. השלושה מעלים הצגה מיוחדת במינה בעזרתה מבינים כולם מהו כוחו של התיאטרון.

רוצים לדעת מתי ?כל הפרטים עכשיו באתר התיאטרון
https://www.porat-theater.co.il/

____________________________________________________________________לפרטים נוספים: קרנית בסון, יח"צ 0524299441