ברוך בן יגאל
ברוך בן יגאלצילום: Flash90

אחיינו של המחבל נזמי אבו בכר, שנאשם ברצח לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל, נעצר בחשד להטרדת אביו השכול של עמית ז"ל באמצעות מסרונים.

בחדשות 12 נחשף תוכן ההודעות ששלח האחיין לאביו של עמית. "שלום מר ברוך, מעניין אותי המקרה של עמית בן יגאל, יהיה זכרו ברוך לנצח", כתב אבו בכר באחד המסרונים. "כמות הדם שנמצאה ואופן פיזור הדם, מעידה שהחייל נהרג מאש של חייל אחר.

"אנחנו מבקשים מאביו של החייל לדרוש פתיחה בחקירה ושהגופה של החייל תעבור דיסקציה כנדרש. אני מתנצל אבל זו אולי האמת לדברי עיתונאי מהצד הפלסטיני", הוסיף האחיין.

בשיחה עם חדשות 12 סיפר ברוך בן יגאל כי את ההודעה הראשונה הוא קיבל ב-28 בינואר. "מיד פניתי לצבא ולעורכי הדין שייעצו לי לפנות למשטרה", אמר. "הם ביקשו שאשלח לו הודעה "אבקשך לא לשלוח לי הודעות". היה שקט שבועיים בערך ולאחר מכן שוב הטרדות ושוב סרטון עם מלא דם ערוך היטב".

אחיינו של המחבל טען למעשה כי עמית נהרג בכלל מכדור תועה של חיילי צה"ל. האב הדגיש: "הם לא יודעים שביום הלוויה אני ונאוה (אמא של עמית) היינו בחדר פרידה וראינו אותו מכף רגל עד ראש. שום ירייה לא הייתה. משפחתו של המחבל מנסה בכל דרך לקעקע את עורכי הדין שלנו ואת הצבא".

המפגש המרגש של אביב אלוש עם הוריו של עמית בן יגאל הי"דמתוך ״שירים לזכרם״ - אירוע הזיכרון הלאומי במשכן הכנסת