בחדר הקליניקה
בחדר הקליניקהistock

היום הראשון של החופש הגדול. ישבתי על הכורסא הקטנה והמפנקת, ונשמתי עמוק. הסתכלתי מסביב על החדר הקטן, על שתי הכורסאות התואמות, על הוילונות והשטיח הרך, ולא האמנתי שזאת באמת הקליניקה החדשה שלי.

סוף סוף, אחרי שנים, העזתי לעשות את הצעד הזה - ויתרתי על חינוך כיתה, כדי שאוכל סוף סוף להתפנות לממש את החלום שלי. בתוך כל העומס של העבודה, לא הצלחתי לבנות לעצמי תוכנית מסודרת שבה אוכל להביא מתאמנות חדשות, ולהתחיל ליישם את כל הכלים והתובנות החדשים שרכשתי בקורס האימון [המצויין] שעשיתי. את הקורס סיימתי כבר לפני שנתיים. עברתי שם תהליך אישי מדהים, ובסוף הקורס ידעתי היטב שזו השליחות שלי - לעזור לאנשים לגלות את הקשיים העמוקים שחוסמים אותם ולצאת לדרך חדשה בחיים. הרגשתי שהכוחות החזקים ביותר שלי - ההקשבה, ההכלה, האהבה, היכולת להבין ולראות לעומק - כל אלו לא הצליחו לבוא לידי ביטוי במסגרת הבית ספרית הנוקשה שעבדתי בה.

את האסרטיביות והכריזמה אשאיר לאחרות, טובות ממני. ידעתי שאני הכי טובה במגע עדין ועמוק בתוך הנפש, וקורס האימון שעשיתי נתן לי את הכלים המעשיים לממש סוף סוף את הכישרון שלי. במהלך השנתיים האחרונות, עד שעזבתי את החינוך, הצלחתי לאמן בת [וחצי] וגם זה בקושי רב.

החופש הגדול חלף, והתחלתי לעבוד במרץ על בניית הקליניקה שלי. שלחתי הודעות, העלתי סטטוסים ואפילו עיצבתי פלייאר מרשים. העברתי הרצאה בחינם בזום לנשים מהאזור, ופניתי לאולפנות ולמדרשות עם הצעה לסדנה מיוחדת.

יום רדף יום, והקליניקה התמלאה מעט. התחלתי עם שתי מתאמנות. אחת אמנם הודיעה מראש שהיא לא בטוחה ורק בודקת, ואכן עזבה אחרי שני מפגשים. התאכזבתי כי הרגשתי שלא הייתה לי הזדמנות להתחיל אפילו תהליך אמיתי, אבל מה אני יכולה לעשות? זה לא בית ספר, הכל כאן מבחירה.

עברו עוד שבועות וחודשים, מתאמנת אחת עזבה, אחרת הגיעה במקומה, נוספו עוד שתיים, וירדו אחרות. השיווק החל להתיש אותי, ומצאתי את עצמי מביטה בחברותיי המורות מעט בקנאה. תהיתי לעצמי בפעם האלף האם זו הייתה החלטה נכונה לעזוב את החינוך ולהקדיש את עצמי לעולם הטיפול והאימון. אני אוהבת את זה מאוד, וטובה בזה. אבל הצורך למלא את הלו"ז כל הזמן, התחיל לעייף אותי. הרגשתי שאני מתחילה להילחץ גם בתוך הטיפולים עצמם, לנסות להוכיח את עצמי כמאמנת טובה ממש ממש מהר - עד שמישהי חדשה כבר הגיעה, שלא תעזוב כל כך מהר… זה לא עשה לי תחושה טובה, וגם לא היה כל כך מקצועי בעיניי. אבל כל אחת שעזבה את הקליניקה לפני שהצלחתי באמת לעזור לה, שרטה עוד שריטה קטנה בנפש שלי.

לכל הפרטים את לוחצת כאן!

אחד הימים, בחורה רווקה שהגיעה אליי דרך חברה, אמרה לי משפט שדקר אותי בדיוק באותה נקודה - "את יודעת נעמה, את באמת אחלה. ממש אכפת לך. אבל אני מרגישה שאני לא לגמרי מבינה מה הקשר בין מה שקורה לי בדייטים, ובין מה שאני עוברת אצלך. יש לי חברות שעושות תהליכים, ותוך חודשיים-שלושה כבר הרגישו שינוי ממש משמעותי בהתנהלות שלהן. אני נמצאת אצלך כבר ארבעה חודשים, ועדיין מרגישה שאני קצת מתחפרת בתוך עצמי יותר מדי… מבינה? לא בקטע של לפגוע, פשוט תוהה אם את יכולה להסביר לי….". חזרתי מהאימון ההוא עם גוש חונק בגרון. אני יודעת שאני עושה ככל יכולתי כדי לעזור באמת לכל מי שפונה אליי, אבל הביטחון שלי התחיל להתערער. מחשבות מחלישות החלו לצוף: אולי הכלים שלי לא מדוייקים מספיק בעבור כל מי שבאה אליי? ולמה אני לא מצליחה להביא יותר מתאמנות, למלא את הלו"ז שלי ולהרגיש משמעות בעשייה שלי? מה הייחודיות שלי מול אלפי המטפלות והמאמנות שעשו קורסים דומים לשלי? הרי לא עזבתי את החינוך כדי לשבת מול המחשב ולחשוב לאיזה עוד קבוצת מיילים אני יכולה לשלוח את הפרסום שלי, בוקר אחר בוקר…

סוף השנה התקרב, והרגשתי שאני חייבת להבין לאן פניי מועדות. אהבתי מאוד את הקליניקה הקטנה שלי, אהבתי את המתאמנת הבודדה שהצליחה להתמיד, ושמחתי בכל תהליך משמעותי שקרה שם. אבל הרגשתי אכזבה שדווקא אחרי השנה הזאת, שבה הקדשתי כמעט את כל כוחותיי לבנות את עצמי כמאמנת - הפער בין החלום למציאות היה גדול. מאוד גדול.

************************************************

הצורך בשטח גדול, כל כך הרבה אנשים מחפשים עזרה, ליווי, הכוונה, אימון וייעוץ - במגוון תחומים.

מצד שני, יש היום ב"ה כל כך הרבה מאמנים ומטפלים. גם בעבור מי שכבר למד, חלם, שיווק וניסה למלא את הלו"ז ואת הלב - לא תמיד החלום המקצועי דומה למציאות בשטח.

בדיוק בשבילכן, מאמנות, מטפלות ונשות מקצוע יקרות - אנחנו ב"מכון עומק הקשר" בנינו תוכנית ייחודית, מקוצרת ומוזלת.

מכון עומק הקשר הוא הגוף הגדול ביותר העוסק באימון רגשי לרווקות לקראת חתונה.

אנחנו מרגישים את השטח בוער, ואת הרצון הגדול של בנות להיעזר במאמנות מנוסות - דווקא בגישה של אימון רגשי.

אכן, אימון רגשי לרווקות הוא תחום שדורשת מומחיות מיוחדת, ניסיון והבנה מעמיקה של הקשיים ודרכי הפתרון לתקופה מאתגרת זו.

ב"ה, זכינו ללוות מעל ל800 בנות שהתחתנו,

לפתח כלים ייחודים, בדוקים ומוכחים שעובדים בשטח כבר שנים,

ו-80% מבוגרות הקורסים שלנו - עובדות בפועל כמאמנות רגשיות ומטפלות, בעזרת השיטה שלנו.

אנחנו מחפשים אותך -

את, שמוכשרת בתחום הטיפול או האימון.

את, שמלאה בדאגה כנה לרווקות ורצון לסייע להן בצורה הטובה והמקצועית ביותר.
את, שמחפשת להתמקצע וללמוד כלים חדשים, ולמצוא נישה ייחודית משלך (שיש בה צורך דחוף בשטח).

את, שמבקשת לצבור ביטחון מקצועי, ולמלא את הלו"ז ואת הלב.

את, שמבקשת להתפרנס בכבוד ממה שאת יודעת לעשות כל כך טוב.

אם זו את - אנחנו ממליצים לך בחום לבדוק את קורס הקיץ החדש שלנו (שמתחיל ממש ממש בקרוב),

ומיועד רק לנשות מקצוע בתחום הטיפול והאימון.

הקורס מקוצר, מוזל וממוקד, בו תלמדי את כל הכלים והסודות של מכון "עומק הקשר" - לאימון רגשי לרווקות.

כבר במהלך הקורס תעשי סטא'ז מעשי של תהליכי עומק למתאמנות - ותקבלי ליווי צמוד מנחמה ביטקובר, שתדריך ותסייע בכל שאלה ועניין. בסיום הקורס תרגישי בעז"ה ביטחון מקצועי לצאת לשטח עם "קבלות", ותדעי שיש בידייך את הכלים הטיפוליים הטובים ביותר בתחום.

תוכלי להשתלב כמאמנת במכון עומק הקשר במידה ותימצא התאמה, או לצאת לדרך עצמאית משלך עם ביטחון ושמחה בעז"ה.

כדי שסוף סוף יהיה מי שיקבל, את כל השפע שיש לך לתת!

הקורס מתחיל בחודש הקרוב!

לכל הפרטים את לוחצת כאן!