רינה מצליח
רינה מצליחצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כתב עיתון "הארץ" חיים לוינסון גינה היום (רביעי) את הופעתו של יועץ התקשורת רונן צור, שמנהל בימים אלו את המו"מ להרכבת הממשלה מטעם מפלגת העבודה, בתוכניתו של רפי רשף.

"בחייאת רפי, אתה עיתונאי גדול, אתה לא יכול לעשות דבר כזה. יועצים אסטרטגיים אינם פרשנים פוליטיים. אל תרמה את הצופים", צייץ.

צור לא נשאר חייב וכתב בתגובה: "אני ממש פונה ללב של עורכי התכניות בכלי התקשורת: תנו לחיים להופיע קצת. אני ממש חושש ממה שהוא יעשה לעצמו אם התקפי הקנאה האלו יימשכו. זה ממש פיקוח נפש כבר".

לוינסון חשף בתגובה התכתבות עם מפיקי התכנית "פגוש את העיתונות", "חודשים על גבי חודשים פונים אלי לבוא לפגוש את העיתונות. אבל אין לי כוח בשבת לנסוע לנווה אילן. לפני איזה חודש, סתם לקטע, חשבתי: אגיד שמוכן לבוא אבל בתנאי שאין יועצי תקשורת כמו רונן צור. חשבתי שיסרבו וירדו ממני. אממה? הסכימו. זרקו את רונן, רק שאבוא".

רינה מצליח, מגישת התוכנית, מיהרה להכחיש "לא היה ולא נברא. מכוער ודוחה".

מצליח קראה ללוינסון להוכיח את דבריו, "תן צילום מסך שמוזכר בו רונן נראה אותך. החלפנו את כל הצוות אחרי הבחירות אל תייחס לעצמך חשיבות גדולה כל כך".

לוינסון הגיב "רינה, בגלל שאני אוהב אותך, לא שווה שאשתמש בשיחות פרטיות בינינו להעליב את רונן צור. עזבי", מחק את הציוץ והחליף אותו בצילומי מסך.

את דבריו סיים לוינסון "רואה שהקטטה עם פגוש קצת הפכה להיות מכוערת מדי, והיא בעיני לא העיקר. העיקר הוא שמנהל צוות מו"מ של מפלגה לא צריך לשבת כפרשן בחדשות, אלא מרואיין על המו"מ של מפלגתו הוא וזהו".