מצדיעים לנשים
מצדיעים לנשיםצילום: ללא קרדיט

בגינת ביתו של רס"ן במיל' טוביה ברוקנר, אשר סיים לפני מספר חודשים קורס מג"דים מפרך של שלושה חודשים, התקיים טקס הוקרה לנשות המג"דים אשר הוכשרו לאחרונה.

בכל שנה מפיק צה"ל טקס הוקרה רשמי עבור נשים אלו אשר שלחו את בני זוגן לקורס מג"דים אשר נמשך למעלה משלושה חודשים, אולם השנה לאור הנחיות משרד הבריאות וצה"ל עקב נגיף הקורונה, בוטל הטקס.

המשפחות קיבלו את ביטול הטקס בהבנה לאור המצב אולם אחד ממסיימי הקורס, טוביה ברוקנר (35) הרגיש כי לא יוכל להמשיך הלאה מבלי שאותן נשים שנשארו מאחורי הקלעים ונשאו בנטל המשפחה בימים לא פשוטים אלו יקבלו את ההוקרה הראויה להן.

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

ברוקנר פנה אל מספר גורמים וסיפר על ערב ההוקרה שאותו הוא החליט להפיק בכוחות עצמו ובמהרה קיבל התגייסות מכל עבר להענקת מתנות עבור נשות המג"דים בערב זה.

כך נולד ערב הוקרה אלטרנטיבי אשר נועד להצדיע לכל אחת מאותן נשים שנטלו חלק גדול בקורס המג"דים בהענקת עורף משפחתי חזק שיאפשר לבני זוגן להיעדר במשך מספר חודשים מהבית.

האירוע כלל הרצאה של יובל קדוש וסדנת בשרים איכותית עם השף עומר אגם ותומר וילגו מצוות "מפנק האריות", ושלל מתנות ופינוקים שאיתם יצאה כל אחת מהנשים לצד ארוחת ערב בשרית מושקעת במיוחד. הכל בהתנדבות מלאה ובתרומתם של נותני חסויות שהתגייסו להוקרת נשות המג"דים.