טיול ג'יפים
טיול ג'יפיםצילום: unsplash.com

תקופת הקורונה מצד אחד סגרה אותנו בבתינו, ומצד שני הכניסה איכויות חדשות לחיינו, כשהצלחנו לייצר זמן איכות לכל המשפחה בדרכים יצירתיות וביניהן גם דיגיטליות.

קיץ 2021 פוגש אותנו בתקופה חדשה, כשהמסכות יורדות לסנטר, ואנחנו יכולים לצאת עם הילדים לבילויים ואטרקציות מחוץ לבית, ועדיין לא לוותר על האיכות. הכתבה תציג את הנושא ותיתן רעיונות לסוגי אטרקציות איכותיות למשפחה כמו מוזיאונים, סיורים, סדנאות וכו'.

האטרקציות החדשות בירושלים מחכות לכם

בכל זמן הסגרים אטרקציות לילדים בירושלים חיכו בסבלנות וכעת החלו להיפתח במתווה החדש של רישום מראש. אחת מהן היא אטרקציה חדשה בדרום ירושלים הנקראת אקווריום ישראל. מדובר על בתי גידול של בעלי חיים מימיים העוסקים גם בהעלאת המודעות של שימור הים והחופים. הביקור כולל סיור באקווריום ענקי וחשיפה לדגים ואלמוגים ייחודיים.

אטרקציה נוספת פחות חדשה היא גן החיות התנכי הכולל לא רק ביקור, אלא גם הפעלות, פינת ליטוף והאכלה. היתרון הוא שזהו מקום באוויר הפתוח שניתן לסייר בו ללא מסכות ובהזמנת מקום מראש. לא רק בעלי החיים התגעגעו אליכם, אלא גם שחקנים ושחקניות. בבית אב יחי תוכלו להיחשף ביחד עם הילדים לתרבות ויצירה יהודית. למרות שמקומות רבים נפתחו בבית אבי חי ממשיכות להתקיים סדנאות שונות לילדים באמצעות הזום.

מבין הסדנאות החדשות ניתן להירשם לסדנת סטנד אפ לילדים עם מיכאל הנגבי, סדנת קומיקס כחול לבן לכבוד ל"ג בעומר או סדנת יצירה וטבע לקראת שבועות. מדובר על סדנאות איכותיות שגם ישמרו על הילדים שעוד לא התחסנו.

מוזיאונים ואוכל באזור תל אביב

עם פתיחת מקומות הבילוי על פי המתווה גם מוזיאונים רבים נפתחו וביניהם מוזיאון הילדים בחולון. המוזיאון עוסק בפעילויות ייחודיות כמו דיאלוג בחשכה הממחיש עיוורון או הזמנה לשקט הממחיש חירשות. לצד זה ניתן למצוא הצגות, פעילויות ותערוכות אחרות בתיאום מראש מגיל שנתיים וחצי ומעלה.

הטרנד האחרון לטיולי משפחות בתל אביב הוא אטרקציית הסאגווי בליווי הדרכה מקצועית. גם סיורי האוכל הפכו למבוקשים מאז פתיחת השווקים בתל אביב וניתן לערוך אותם באופן עצמאי או מודרך. מדובר על סיור בשוק הכרמל, שוק לוינסקי, שוק התקווה, שוק שרונה ועוד. אם אתם מתעניינים בסיור כזה בירושלים ניתן גם לחוות חוויה קולינרית בשוק מחנה יהודה. לחובבי העתיקות והפיצ'יפקס ניתן לסייר אף בשוק הפשפשים או במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב.

פעילות אתגרית בצפון

למי שמחפש פעילות אתגרית עם המשפחה בסוף שבוע בצפון או כיום טיול, אטרקציות כמו קייקים, פיינטבול, סנפלינג, רייזרים, טרקטורונים ועוד ישרתו צורך זה. ניתן לבקר על פי המתווה בכל שמורות הטבע ולערוך טיולים משפחתיים וכמו כן להגיע לפארקי האקסטרים השונים המפוזרים בצפון. כך שאם אתם מתעניינים באומגה, פארק חבלים, קירות טיפוס, החלקה על הקרח וכל פעילות אתגרית אחרת הקדימו להירשם מראש.