זיקוק זהב
זיקוק זהבצילום: FREEPIK

זיקוק זהב הוא תהליך הנקרא בתעשיית המיחזור מתכות- "פסולת". שאריות אשר מגיעות ממגוון בעלי מקצוע, אנשי עסקים, אנשים פרטיים וכו. אנו נראה את כזה כפסולת אך עבורם שווה הרבה כסף.

התהליך הזריז שבנינו בפיינטק, נוצר כדי שתקבלו את הזהב שלכם עם הערך הגבוה ביותר עבורו. אז למי בעצם מתאים למחזר וזקק זהב?

הרבה בעלי מקצוע משתמשים בזהב אשר לו מעלות רבות. ניתן למצוא את הזהב בטבע בצורתו הטהורה וזה מכיוון שלא מתקשר כימית ליסודות אחרים.

מכיוון שלזהב עמידות גבוהה בפני קורוזיה ובזכות המוליכות החשמלית הגבוהה שלו הזהב פופולרי גם ברקב תעשיות טכנולוגיות. זיקוק מתכות יקרות נותן לבעלי עסקים אשר משתמשים ביסוד, למכור שאריות ייצור שאין בהן שימוש נוסף, לזקק אותן, לטהר ולקבל את המוצר הגולמי והטהור שאיתו הם יכולים שוב לעבוד, ליצור וכך בעצם ניתן לחסוך.

ניתן למחזר ולזקק כל פיסת זהב. צורפות ועיצוב תכשיטים

קהל הצורפים ומעצבי התכשיטים אלו הם המשתמשים העיקריים בזהב. כחלק משגרת עבודתם הם מייצרים כמות גדולה של פסולת בעת ייצור התכשיטים. סוגרים, חומרי עזר, שאריות של חומרי גלם וכו' שאין בהם כל שימוש יכולים להפוך לזהב מזוקק וממוחזר. וכך בעצם מאפשר לעשות שימוש חוזר לעיצוב תכשיטים נוספים .

אולי לא נראה לעין, אך יש לנו המון זהב למיחזור בשיניים. רפואת שיניים

אצל רופאי השיניים נעשה שימוש במתכות אציליות. כמו למשל בכתרים יש שימוש נרחב בארץ המכילים חוץ מפלדיום גם זהב בכל מיני אחוזים. הכתב עם האחוז הגבוה ביותר של זהב הוא כתר החרסינה, שבה אחוז המתכת יכול להאמיר גם ל 90 אחוז. גם כיפת מתכת מכילה אחוז גובה של זהב ומתאימה לזיקוק.

באמצעות זיקוק הזהב ושימוש חוזר בתעשיות אחרות, הדבר הנ"ל עוזר לשמירת איכות הסביבה והטבע.

מוליך מעולה ואינו רגיש לקורוזיה - יצרני אלקטרוניקה

מחשבים, כבלים וגם טלפונים ניידים, בכולם יש שימוש בזהב.

בנוסך ניתן למצוא את היסוד גם במרכיבים אלקטרונים, מגעים חשמליים ואפילו במחברי אודיו מצופים זהב. בארהב בלבד, מושלכים לפח זהב וכסף בשווי כ-60 מיליון דולר רק בתוך הטלפונים הניידים שלנו. היצרנים משתמשים באופן תדיר בזהב ברכיבים אלקטרוניים, הנמצאים כמעט בכל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה שקיימים סביבנו.

אם נמחזר שאריות ייצור או מוצרים פגומים שמכילים בתוכם זהב, זה יוכל לשמש אותנו שוב וכך נחסוך ליצרנים בעלויות לקניית זהב.

כל אחד שמשתמש במתכות האציליות יכול למחזר את הפסולת שמצטברת. תהלך המיחזור פשוט וכך נותן את אפשרות לבעלי העסקים להנות מחיסכון משמעותי כשהם מעוניינים לקנות חומרי גלם חדשים, כמובן בעלויות נמוכות יותר.

אנו בפיינטק מאמינים כי יש למחזר את שאריות החומרים בהם בעל מקצע או עסק משתמש.

וזו הסיבה אשר יצרנו תהליך מהיר, בטוח ונוח במיוחד בשבילכם. מה שיתן לכם להפיק את מרב הערך הכספי משאריות הייצור שלכם ביעילות בשקיפות.

כך נקבל גם יתרון כספי גדול וגם נוכל לסייע בשמירת איכות הסביבה והטבע.