לקבלת המפגשים הבאים במתנה ולפרטים על הכנס לחצו כאן

אז מה הסיפור שלך? איך נתפסת אצלך מציאות חייך? מה הנרטיב שלך?

לכולנו יש תפיסות עולם, הגדרות ודפוסים המושרשים בנפשנו פנימה ומשפיעים על כל סיטואציה בחיינו, על דרך ההתנהגות שלנו, דרך התגובה שלנו והדרך בה אנחנו מקבלים החלטות ופועלים.

נקודת ההסתכלות של האדם, היא זו המכריעה את כל חוויית חייו.

חוויית חייו של האדם, היא לא הסיטואציה – ההתרחשות, אלא האינטרפרטציה – הפרשנות.

הניגון בו אתה שומע ומשמיע את הסיפור.

החידוש הגדול הוא, שלכל אדם יש את הבחירה לגלות את הסיפור מחדש,

לספר אותו מזווית נוספת, ולחוות חווית חיים אחרת לגמרי.

שיטת דמיון נובע פורצת דרך ונותנת כלים ייחודים בעולם הטיפול איך לגלות את ה'ניגון פנימי' האישי הקיים בתוכך, והופכת את הנרטיב שלך לסיפור מלא השראה, ייעוד, אהבה וחיים.

אז מהו הניגון שלך ואיך מגלים אותו?

מכון דמיון נובע מזמין אותך לגלות מחדש את הניגון בסיפור חייך, ולחולל שינוי משמעותי בחיים שלך ושל אחרים סביבך. הכנס השנתי של מכון דמיון נובע 'מה הסיפור שלך?' נותן כלים מעשיים איך לקרוא ולבחון את סיפור חייך בדרך המאפשרת הזדמנויות, חופש ובחירה .

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן

 

בכנס גם נעסוק בנקודות החשובות בחיינו –

איך סיפור החיים שלי משפיע עלי כאדם בחירי?

איך סיפור החיים שלי משפיע עלי כמטפל, מחנך ומשפיע?

איך סיפור החיים שלי משפיע על ההורה שאני ועל ילדי?

ועוד...

שיטה דמיון נובע סוחפת אחריה כבר למעלה מ-20 שנה מטפלים, רבנים, אנשי רוח ואמנים ורבים המחפשים דרך ומשמעות. "זו שיטה מאוד יצירתית... האדם הופך לרופא של עצמו, מגלה את המקום העצמי שלו" – מציין ד"ר מיכאל אבולעפיה, מרצה ופסיכיאטר המשתתף בכנס. "לא יאומן, איך מתהליך כזה פשוט, מסתבר שיש לנו נביעה אינסופית מדהימה" מדגישה מחוויה אישית זיוה מאיר, מנחת ההורים 'אמא מאיר'.

מדובר בשיטה ייחודית המכשירה את לומדיה להיות המטפלים והמחנכים הכי מדויקים – קודם כל לעצמם. הדגש המרכזי: בלי הכתבה חיצונית. עקרון יסודי בשיטה הוא שלא ניתן להגיד מה נכון לך ומה טוב לך מבחוץ. בתוך תוכך הכל קיים, והשיטה מזמינה אותך לחשוף זאת. בפשטות ובדרך פלא חושפת השיטה עד כמה בכל נפש יש את כל התשובות ללבטים העמוקים ביותר שבחיינו. בתפיסה זו מצליחה שיטת דמיון נובע להנחיל דרך בה האדם הוא המרפא הטוב ביותר של עצמו, ומדהים עד כמה שזה פשוט.

"אנחנו פונים לכל מי שמחפש שפה לשוחח עם הנפש שלו" מדגישים במכון דמיון נובע, "ניתן לראות במהלך השנים במכון שתי קבוצות מרכזיות: האחת, מטפלים ואנשי חינוך המחפשים הבנה מעמיקה מאוד בנפש האדם, בדרך כלל הייחודיות שהם מקבלים אצלנו היא חשיפת השורשים הרגשיים והנפשיים החוסמים את האדם, וגילוי הרצון הפנימי מתוכו באופן נגיש ובהיר מאוד.

לא תמצאו אצלנו תאוריות וכלים כאלה ואחרים העוזרים לקדם את האדם באופן נקודתי בלבד, אלא שיח ישיר שבו האדם עוקף את החסימות וחושף בתוכו בקלות ובפשטות את השורשים והפתרונות הנכונים עבורו, דרך הדמיון.

הקבוצה שניה, היא אנשים שהחיים שלהם נחשבים 'בסדר' מבחינה חיצונית, הם מנהלים אורח חיים תקין אבל חשים שבעולם הפנימי יש להם חסימה רגשית, הלב לא יכול להיפתח, אין חוויה של מרחב רוחני ועושר פנימי. הם חשים חוסר מיצוי בזוגיות, בהורות, התמכרויות קטנות כאלה ואחרות. היופי בשיטה שלנו שהיא פוגשת את האדם היכן שהוא נמצא, אם נותנים לנפש לדבר באמצעות הדמיון, היא מספרת לנו בדיוק מהיכן התקיעות מגיעה ומה הדרך לשנות ולתקן. לכן דמיון נובע פוגשת מגוון רחב של אנשים, במגוון של התמודדויות, ועוזרת לכל אחד במסע האישי שלו."

הכניסו כאן עכשיו להבטיח את מקומכם בכנס וקבלת תרגילי ההכנה בחינם

שובר מתנה על סך 99 ש"ח לכל משתתף בכנס בחנות הדיגיטלית של 'דמיון נובע'.

הכנס ישודר בזום.

ההרשמה כבר בעיצומה - מספר המקומות להשתתפות פרונטלית באולם מוגבל מאוד, עמכם הסליחה.

רוצה להתחיל לברר מה הניגון שלך? איך עובדים איתו?

לסדרת תרגילים בנושא שהכנו במתנה בקישור כאן