אלנתן שלום
אלנתן שלוםצילום: איה זך

אלנתן שלום, בן 34 נשוי ואב לארבע, גר ביישוב כוכב השחר מעל בקעת הירדן, והוא נחשף לקהל לראשונה כאשר השתתף בעונה הרביעית של "דה וויס" שם ביצע לראשונה את השיר שהלחין לחנן בן ארי "אמא אם הייתי".

מאז הוא הספיק להלחין ללא מעט זמרים מהשורה הראשונה וביניהם: מירי מסיקה (מפחד עליך, שמור עליי, היד שלך היא בית), שירי מימון (יש לי הכל, אחותי), ריטה (קחי לך, שיצא כדואט עם בתה משי מתוך האלבום ניסים שקופים(, דוד ד'אור ( עד שנראה את האור), בניה ברבי (אחרי שיגמר) ועוד.

השיר החדש שהוציא נקרא 'זוג עיניים', והוא השיר הרביעי מתוך האלבום שבדרך:

"התלבטתי מאוד אם להעלות ולשתף בשיר חדש" הוא כותב כשהשיר יצא שבוע שעבר, "לא ידעתי אם בכלל יהיה זמן נכון לכך בין כל האירועים הקשים שעוברים עלינו. כל הקשור להוצאת שיר זה תמיד מעין יום חג ושמחים בו שמחה גדולה, ממש כמו ילד שנולד. לא מתיישב לי בלב בימים כאלה לשמוח, אבל כן מרגיש לי נכון להתנחם ולחפש כוח!".

"אני כבר כמה ימים מחפש מילים וצלילים שרק יכנסו ללב וינחמו, כאשר כולם כותבים שתמו מילותיהם. בחרתי שכן לשתף אתכם בשיר שכולו על הבית, על הביחד ועל החיים. על אותו אחד/ת שלצידך, שתמיד האמין ודחף ואמר את המילה הטובה בזמן הנכון ובמקום הנכון, והיה שם לאורך כל הדרך".

"היום יוצא - 'זוג עיניים' שכתבה דורין דנאי המוכשרת וחיים ויס האהוב הפיק. מתפלל שיכנס ללב, ירפא וינחם, יתן כוח וישלח אור מחבק לכל התוהו שנקלענו אליו".