הרב דרור אריה
הרב דרור אריהצילום: יהודה חנימוב

לראשונה בישראל שפטה הערב (שני) במסגרת משחק הכדורגל בליגת העל שופטת טרנסג'נדרית. יו"ר מפלגת נעם לשעבר, הרב דרור אריה, תוקף.

כזכור, השופט שגיא ברמן הצהיר בשבועות האחרונים כי הוא בהליכים לשינוי מין. וכי מעתה יש לפנות אליו בלשון נקבה וכי שמו החדש הוא ספיר.

"אנו מצויים בעיצומה של מלחמת תרבות, בה השמאל הפרוגרסיבי הקיצוני עבר כל גבול", אמר הרב אריה. "המלחמה שמנהל השמאל הקיצוני היא בגזרות רבות, כשהעיקר הוא עיוות התודעה. הוא עושה שימוש נבזי במצוקותיהם של אנשים, ובמשחקי מילים הוא הופך את אסונם להצלחה מעוררת השראה".

לדבריו, "ניתוח לשינוי מין הוא אכזרי. הסבל הנפשי והפיזי לא יתואר ולא ישוער. המחקרים אותם יודע גם השמאל מגלים כי התחנה הסופית של ההליך זה ב-50% בקירוב הוא אובדנות. כל אדם נורמלי סולד, נרתע ומזדעזע מתופעה הזויה זו, אבל בתקשורת שנכבשה מזמן על ידי השמאל עושים מזה חגיגה: ביטויים כמו 'אמיצה', 'פורצת דרך', מעוררת השראה' מסתירים את האומללות ואת אבדן הדרך".

הוא תקף את את "השמאל הפרוגרסיבי", כלשונו, ואת התקשורת. "הם נותנים להם כותרות, פלאשים של מצלמות, מעלים אותם על במות, אבל בסוף היום כשהמסך יורד והבדידות והתסכול מציפים אותם במבול של דמעות הם משאירים אותם לבד עם הכאב והיגון", אמר. "השפה המכובסת, ה,ניו ספיק, המלוטש מדי תוקף את החברה הישראלית שלנו, מנסה לבלבל ולפלג אותנו, למחוק את הזהות הישראלית ולעורר סלידה ושנאה עצמית".

"עם ישראל מאוחד, מלא באהבת חינם, בחסד ועין טובה, אל תנסו להשתמש ברחמים שלנו כדי לעוות לנו את התודעה ולהכשיר אכזריות נוראה במסווה של הומאניות והכל", כך הרב דרור אריה, ר"מ בישיבת שדרות ויו"ר מפלגת 'נעם' לשעבר.