בלומפילד המחודש. ניצחון בית אחד בלבד העונה שם להפועל ת"א
בלומפילד המחודש. ניצחון בית אחד בלבד העונה שם להפועל ת"אצילום: TPS

רגע לפני משחק חצי גמר גביע המדינה בכדורגל מול היריבה העירונית מהליגה השניה, בית"ר ת"א/בת ים, הפועל ת"א רשמה עוד שיא שלילי כשהפסידה ליריבה אחרת שתשחק בעונה הבאה בליגה השניה, הפועל כפר סבא.

האדומים מת"א אירחו את משחק הבית האחרון שלהם לעונה וקיוו אותו לסיים בניצחון אחרי 12 משחקים רצופים ללא אחד כזה. למעשה, רק פעם אחת ניצחה הפועל באצטדיונה הביתי. הערב, זה שוב לא קרה.

התל אביבים המקומיים דווקא פתחו את המשחק היטב כשכבר בדקה ה-9 כבש עמנואל בואטנג לזכותה.

דן איינבינדר התכבד בשער בכורה במדים האדומים בדקה ה-33 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים מוצלחת, אך עומר פדידה אמר את המילה האחרונה, במחצית הראשונה ובמשחק כולו כשכבש צמד לזכות כפר סבא בדקות ה-43 ו-71 והשווה את תוצאת המשחק לבדו.

הפועל לא מצליחה לנצח את כפר סבא שכבר ירדה אל הליגה השניה, למרות יתרון בן שני שערים, וכפר סבא קוטעת רצף של שישה הפסדים מול האדומים מת"א שמסיימים עונה שלמה עם ניצחון בית אחד בלבד. דבר כזה עוד לא היה לה, גם בעונות הגרועות ביותר. למזלה, כפר סבא ובני יהודה היו גרועות יותר במהלך העונה והן אלה שיורדות אל הליגה השניה.

הפועל? ביכולת כמו שהציגה הערב, היא תתקשה ואולי אף תפסיד ליריבה נוספת שתשחק בעונה הבאה בליגה השניה, הסינדרלה שהעפילה לחצי גמר גביע המדינה בכדורגל, בית"ר ת"א/בת ים.