אוהדי הפועל חיפה (ארכיון)
אוהדי הפועל חיפה (ארכיון)צילום: פלאש 90

בכל 11 מפגשי הליגה האחרונים בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה ומאז ינואר 2017, לא הושג ניצחון ביתי במשחקים בין השתיים. מצד שני, בית"ר הגיעה אל המשחק הערב (שני) באצטדיון סמי עופר שבחיפה עם מאזן רע מאוד במשחקי החוץ האחרונים שלה, כשהפסידה את כל החמישה. איך זה נגמר? בהפסד שישי ברציפות.

הפועל חיפה, שהפעם האחרונה שניצחה את בית"ר באצטדיונה הביתי, ב-2016, הביסה אותה בתוצאה 0:4, כמעט ושיחזרה את התוצאה הערב כשלמעשה יכולה הייתה לכבוש הרבה יותר משלושה שערים שכבשה לרשת האורחים מהבירה.

הפתיחה דווקא בישרה טובות עבור הירושלמים כשכבר בדקה ה-9 ניצלה התקפת בית"ר טעות קשה של שוער חיפה ומתאוסיניו הברזילאי כבש את שער היתרון של האורחים.

הפועל חיפה התעוררה, לחצה ואיימה על השער ללא הפסקה וללא הפרעה מצידם של שחקני ההגנה הירושלמים ובדקה ה-31 באה על שכרה כשניצלה גם היא טעות של ההגנה מהצד השני ואלון תורג'מן השווה את התוצאה בצדק.

ניסו קפילוטו ולירן סרדל בדקות ה-59 ו-77 קבעו מהפך וניצחון גדול כשהם מנצלים את החולשה הגדולה בהגנת הירושלמים כדי לקבוע ניצחון בית ראשון מאז 2016 על בית"ר, עם 1:3 גדול.

בית"ר רק רוצה לסיים את העונה ולהתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה שבטוח תהיה הרבה יותר טובה מזו, כי כמו שהיא נראית, אפשר רק להיות טובים יותר, אפשר רק לעלות.