משה חוגג
משה חוגגצילום: פלאש 90

משה חוגג יוצא למלחמה. כמעט שבוע מאז תקף אותם באופן חריף בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, משה חוגג פתח הלילה (בין שני לשלישי) במלחמת חורמה פומבית נגד חלק מאוהדי קבוצתו שלו, חברי ארגון האוהדים 'לה-פמיליה'.

לאחר שקבוצתו איבדה יתרון והפסידה להפועל חיפה בתוצאה 1:3, הבעלים של בית"ר ירושלים הגיע ל"אולפן הלילה" בערוץ הספורט ותקף את אוהדי קבוצתו במה שנראה היה כמו ניסיון להסוות את הכישלון המקצועי שלו ולהעביר את האשמה לאחרים.

"אני מתבייש שמביאים ילדים לאצטדיון באווירה כזאת" פתח חוגג את דבריו. חוגג אמר כי בעוד לקללות כלפיו הוא התרגל, לקללות כלפי אשתו וכלפי ביתו בת ה-4 זה כבר יותר מדי. "זה פשוט בזוי ומכוער. לא מבין איך אנשים אומרים דבר כזה על ילדה".

"אם בית"ר לא תחתוך את האויב מבפנים, לה פמיליה, היא תגמור כמו הפועל פתח תקווה. יש פה מלחמה לטובת הכדורגל הישראלי ולטובת בית"ר, המועדון צריך את זה. לה פמיליה הם לא אוהדים. הם לא רואים את המשחק בכלל, כל מה שמעניין אותם זה לקדם אג'נדות גזעניות ואלימות. לה פמיליה זה לא בית"ר. הם גרמו למועדון נזקים ישירים של מיליוני שקלים - משרלרואה ולאורך כל השנים. אפילו אוהדי הפועל תל אביב שונאים את בית"ר פחות מלה פמיליה", אמר חוגג.

חוגג חזר על איומיו האחרונים ואמר כי הוא יוצא למלחמת חורמה בראשי ארגון האוהדים הירושלמים. "שכרתי את עו"ד עמית חדד, ויחד עם רוני מוסנזון נוביל תביעה ענקית מול כל ראשי לה פמיליה. אנחנו מכירים את האנשים בכתובות, בשמות, נגיע לחיים שלהם, נרחיק אותם, נתבע אותם. הם לא יכנסו יותר לאצטדיון. הם לא ידרכו יותר בטדי".

חוגג התייחס בהמשך גם לאשמתו וליכולת המקצועית של הקבוצה שניצחה רק תשעה משחקים העונה והיא ניצבת במקום העשירי, במה שהייתה לאחת העונות הגרועות והחלשות ביותר בתולדות המועדון הירושלמי הוותיק, כשאמר: "אנחנו לא יכולים לקחת אליפות, אבל מקומנו בצמרת. בשנה הבאה נתקן. אבל בשביל זה אנחנו צריכים תשתית חזקה, מחלקות נוער, וקהל שיכול להגיע בלי חששות".

בקרב אוהדי בית"ר היו מי שהצדיקו את חוגג בדבריו ובמלחמתו נגד ארגון 'לה-פמיליה', והיו רבים אחרים שטענו כי הוא מנסה להסית את האש מהכישלון המקצועי שלו. ובכל מקרה, גם אלה וגם אלה מבינים ויודעים, בית"ר בלי האוהדים היא סתם עוד קבוצה, במלחמה הזו כולם מפסידים.