מייגן מרקל
מייגן מרקלצילום: רויטרס

לאחר הראיון הסנסציוני שהעניקה לאופרה ווינפרי, הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל ממשיכה להיות בכותרות. ב-8 ביוני תוציא לאור מרקל ספר ילדים בשם "הספסל" שיעסוק ביחסים בין אב ובנו.

על פי הודעת מרקל, יחד עם חברת ההוצאה לאור Penguin Random House שתפרסם את הספר, הסיפור נכתב בהשראת היחסים שבין הנסיך הארי לבנם המשותף ארצ'י בן השנתיים.

בני הזוג גם מצפים לילד נוסף בחודשים הקרובים, לאחר שמרקל חשפה לאחרונה כי היא בהריון שני. "הספר "הספסל" התחיל למעשה כשיר שכתבתי לבעלי ביום האב, חודש אחרי שנולד ארצ'י". השיר הפך לסיפור הזה. התקווה שלי היא ש'הספסל' יעורר הזדהות בכל משפחה", אמרה מרקל.

מחברת ההוצאה לאור נמסר עוד כי "הספר נועד לעורר תחושה עמוקה של חום, קשר וחמלה. זה נותן לקוראים צוהר לרגעים משותפים ומתמשכים בין קבוצה מגוונת של אבות ובנים: רגעים של שלווה והרהור, אמון ואמונה, גילוי ולמידה, ונוחות מתמשכת".

מרקל גם תפרסם גרסה מוקלטת של הספר לטובת העיוורים וכבדי הראיה. זהו לא פרוייקט הכתיבה הראשון של מרקל. לפני נישואיה לנסיך הארי היא פירסמה בלוג בשם The Tig שעסק בנושאים מגוונים של סגנון ואיכות חיים וזכה לפופולריות רבה, אך סגרה אותו זמן קצר לאחר שהחלה במערכת יחסים עם הנסיך הארי.

לאחרונה היא גם דיבבה סרט מצוייר של וולט דיסני בשם "הפיל" ובני הזוג גם פתחו פודקאסט משותף הנקרא Archwell על שם בנם המשותף, שנועד לעודד עזרה לזולת וחסד.