חושבים שאתם מכירים את ירושלים? קבלו את הסרט שיראה לכם שלעיר הבירה יש צדדים שעדיין לא ראיתם: האמן והיוצר איתן אסרף, מהצלמים המדוברים בעולם, משיק סרט חדש שהכין במיוחד עבור עיריית ירושלים, ומציג את העיר הכי מיוחדת בעולם בצורה שלא נראתה עדיין.

אחרי מספר חודשים בהם תיעד את העיר ירושלים מזוויות יוצאות דופן, לצד נופים עוצרי נשימה, אסרף משיק את הסרט המדובר, העוסק כולו בבירה.

הסרט צולם ברובו מהטלפון הנייד של אסרף ומרחפנים, וסוקר את סמלי ירושלים והלוקיישנים המיוחדים שבה, לרבות הכותל המערבי, אתרי טבע עירוניים ועוד, מזוויות אומנותיות ומפתיעות, ביום ובלילה ובמצבי מזג האוויר המשתנים.

"ירושלים היא מרכז העולם", אומר אסרף. "מדובר בסרט מיוחד שצולם במשך שנה. ברגע שמצלמים את ירושלים הרגש עובד שעות נוספות והדמיון עולה על גדותיו. למרות שתוך כדי הצילום נגנבו חומרי הגלם, יצאנו לפרויקט צילום מחודש והשגנו פריימים מפתיעים ומיוחדים עוד יותר".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "העיר ירושלים היא מוקד משיכה עולמי, מיוחדת ויחידה מסוגה. הפרויקט של האומן והיוצר איתן אסרף משלים את הסיפור המיוחד של הבירה ממנעד רחב של זוויות מיוחדות ומרגשות. אני ממליץ לכולם לצפות בסרט – ולהתרגש בכל פעם מחדש מהעיר הזו".