ארגון זינוק בעלייה
ארגון זינוק בעלייהצילום: יח"צ

בעקבות האירועים האחרונים והאסון במירון, ארגון זינוק בעליה מוביל יוזמה חדשה: פרויקט וְאָהַבְתָּ. שמטרתו היא להוסיף ולחזק באהבת ישראל.

השבוע מתאחדים כל משתתפי הפרויקט ללימוד כלל ארצי בשעה 20:00 מתוך דף מקורות שהוכן במיוחד. ובשעה 21:00 יתקיים שיעור של הרב שמואל אליהו והרב חננאל אלרן. (מחבר הספר "אהבת עולם אהבתיך")

ארגון זינוק בעליה קם בעידוד ובהכוונת הרב שמואל אליהו, במטרה להיות נוכחים בחיי הנוער. הרב אליהו אמר: "הקב"ה לא עוזב אותנו. 'אל יעזבנו ואל יטשנו' - אם אדם יודע את זה, הוא לא גאה בעצמו. הוא גאה בקב"ה שנמצא בתוכו"

הארגון מיועד לכלל הנוער ברמה הארצית ונותן מענה בכמה מישורים: חיזוק יומי בקבוצות וואטסאפ, שיעור קבוע עם אורחים מיוחדים, התוועדות וניגונים לקראת החגים ושו"ת בשידור ישיר קבוע מידי יום חמישי בשעה 21:00 בערב עם הרב שמואל אליהו.

בנוסף, קיים גם מענה אנושי ושו"ת של רבני בית ההוראה של הרב שמואל אליהו באופן שוטף. "נוכחנו לראות את השיח העוצמתי שהנוער שואל הכל והרבנים המשיבים עונים ברצון ענקי לכוון לטוב!" המענה ניתן בכל נושא אך בעיקר הדהים את כולם לצפות בשיח שלם של הנוער והרבנים בנושאים הבוערים ביותר בשטח. "תסתכלו עכשיו על עצמיכם במראה בעיניים ותגידו: אתה קדוש! את קדושה! לא משנה מה קורה לך ולאן נפלת, אתה קודש קודשים! אם אתה לא מצליח- על זה תעשה תשובה!" הרב הראל חצרוני.

התוכניה לפעילות זינק בעליה הערב
התוכניה לפעילות זינק בעליה הערבצילום: זינוק בעליה