התשובה לניסיונות הפיוס של ארה"ב: הטלויזיה הממלכתית באיראן שידרה בימים האחרונים סרטון תעמולה מאיים במיוחד, שהופק על ידי משמרות המהפכה, ובו נראה בניין הקפיטול עולה בלהבות לאחר פגיעת טיל איראני, בעוד אלפי חיילים איראניים צועדים לירושלים "ומשחררים אותה מהאויב הציוני".

הסרטון המתריס מגיע על רקע נסיונות הפיוס מצד ממשל ביידן שהכריז על כוונתו לשוב להסכם הגרעין, והשיחות על חילופי שבויים והסרת הסנקציות האמריקאיות מטהרן.

הסרטון נפתח עם אלפי חיילים משמרות המהפכה צועדים חמושים, כאשר מיד לאחר מכן נראה טיל איראני משוגר לכיוון יעד לא ידוע.

התמונה הבאה בסרטון מציגה את בניין הקפיטול האמריקני עולה בלהבות. הסצינה הבאה בסרטון התעמולה המאיים מציג את החיילים האיראניים צועדים לכיוון ירושלים במטרה "לשחרר אותה מהאויב הציוני". הסרטון מלווה בשיר איסלמיסטי שיעי.

הסרטון עורר זעם בקרב חברי הקונגרס הרפובליקנים, שדרשו מהנשיא ביידן להקפיא את השיחות ען איראן על הסכם הגרעין והסרת הסנקציות.

פט טומי, סנאטור רפובליקני מפנסילבניה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "בשבוע שעבר, שר החוץ האיראני איראן הודה לכאורה כי משמרות המהפכה מקבלים את ההחלטות בטהרן. כעת, איראן משחררת סרטון מזויף של משמרות המהפכה מפוצצים את בניין הקפיטול שלנו. העדיפות העליונה של ממשל ביידן צריכה להיות ההבטחה כי איראן לא תוכל לבצע מתקפה כזו, ולא להיכנע באמצעות הסרת סנקציות".

מהבית הלבן עצמו עדיין לא נמסרה תגובה לסרטון המאיים של משמרות המהפכה האיראניים.