אורטל תמם
אורטל תמםצילום: אסתי דזיובוב/TPS

קשה לאדם להודות בטעותו וטיפשותו.

טעיתי.

טיפשתי.

לפני הבחירות קראתי להצביע ימינה, תמכתי בנפתלי בנט ואיילת שקד. היו הרבה מאוד צפרדעים לבלוע בתמיכה הזאת, והיא גם עלתה לי במחירים כבדים חברתית ומקצועית.

אז למה בכל זאת?

כי האמנתי בהם. האמנתי שהם ידאגו לישראל, שהם יעמדו בהבטחות הבחירות שלהם ולא ישבו עם תומכי טרור, ויהי מה. ראיתי בהם מגן על בטחון ישראל מאויבנו פנימה והיה חשוב לי לתת להם את המנדט הזה.

יצאתי באופן פומבי ושילמתי מחיר למענם כי האמנתי שזה משרת את מדינת ישראל, והנה אני כבר מספר שבועות רק רוצה להסתיר את פניי מהבושה.

ברגע האמת נפתלי ואיילת מוכרים את הערכים, ההתחיבויות וההבטחות הבסיסיות ביותר שלהם. הם הולכים להקים ממשלה בתמיכה של אלה שמצמיחים ומעודדים מחבלים, אלה שמגבים את בית הדין בהאג ולא את חיילנו.

הם הכשירו את השרץ. אבל לא מדובר רק בתיאוריה, זהו לא "טריק שיווקי". ככה הולכת להיראות המציאות שלנו. והנה דוגמה קטנה -

לפני כחודש, כשבבאקה אל גרבייה נשאו על כפיים את רוצחו של דוד שלי בחגיגות ענק בהשתתפות נציגי רעם והמשותפת פניתי שוב ושוב לאיילת ולנפתלי. בעבר - הם היו הראשונים לפעול, לשנות, לזעוק את זעקתנו.

אבל הפעם - התחננתי שישמיעו את קולם. והם שתקו. חברים רמזו לי שזה כדי לקבל את שיתוף הפעולה של תומכי הטרור לממשלה שהם חותרים להקים. לא האמנתי. אבל הנה, מתברר שכרגיל החברים החכמים שלי צדקו.

איילת ובנט השתמשו בנו כדי לקבל קולות ועכשיו בגדו בבוחריהם כדי להקים פאקינג ממשלה בתמיכת תומכי טרור. אני לא מאמינה שאלה המילים שאני כותבת.

מעולם לא תיארתי שיבוא יום בו אצטרך להתייצב ולהפגין מול ביתה של איילת שקד, אבל במוצאי שבת הקרובה זה יקרה.

אהיה שם מול ביתה של איילת שקד ב-21:30 בכאב, יחד עם חברים נוספים שתמכו יחד איתי בימינה ובתקווה גדולה שעוד לא מאוחר לתקן.

מוזמנים להצטרף

---

פורסם בדף הפייסבוק של אורטל תמם