כיפת ברזל
כיפת ברזלצילום: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון

בשל ההסלמה במצב הביטחוני. אחרי משחק הכדורגל במסגרת ליגת העל בין מ.ס אשדוד להפועל באר שבע שנדחה מאמש למועד לא ידוע, גם משחק חצי גמר גביע המדינה בכדורגל בין הפועל ת"א לבית"ר ת"א/בת ים שאמור היה להתקיים הערב (שלישי) באצטדיון בלומפילד שבתל אביב, נדחה למועד לא ידוע.

כמו המשחק, גם מסיבת העיתונאים שתוכננה לשעות הצהריים בבלומפילד, לקראת המשחק ברביעי הקרוב בין מכבי חיפה למכבי ת"א, נדחית, כאשר המשחק בין שתי הקבוצות הטובות בליגה עדיין לא נדחה, אך כמעט בוודאות לא יתקיים באצטדיון בלומפילד ובהתאחדות שוקלים אם להעתיק את קיומו לאצטדיון סמי עופר שבחיפה.

אחת הסיבות המרכזיות לדחיית המשחק הערב בין שתי התל אביביות ואפשרות העתקת המשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א לאצטדיון סמי עופר שבחיפה, הינה בשל הגבלת ההתקהלות של פיקוד העורף שלמעשה לא מאפשרים את קיום המשחקים בבלומפילד עם קהל. אחרי תקופה ארוכה מאוד ששיחקו בלי קהל ולאור העובדה שהותרו כבר משחקים עם תפוסה מלאה, מה שיכניס סכום כסף גדול לקבוצות, הוחלט שלא לקיים את המשחקים ללא קהל, אפילו במחיר של דחיה.

בהתאחדות לכדורגל אמרו כי "אנחנו נמצאים החל מאתמול אחר הצהריים בקשר שוטף עם כל הגורמים הרלוונטיים למציאת חלופות נכונות, אפשריות ובטוחות במציאות הנוכחית המורכבת. כאשר יהיה לנו מידע קונקרטי נעדכן בהקדם האפשרי".

כמו כן, בשל ההסלמה במצב הבטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, בוטלו כלל המשחקים במחלקות הנוער והילדים שתוכננו להתקיים היום באזור תל אביב ודרומה.