בנט, סער ושקד במליאת הכנסת
בנט, סער ושקד במליאת הכנסתצילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

שום מייקאפ לא יצליח לטשטש את החרפה ששררה כעננה כבדה על רחובות ירושלים. אלפי פורעים ערבים משתוללים בהר הבית וכניסת יהודים נאסרת למקום הקדוש.

יהודים נצורים בביתם, נוסעים תמימים ופעוטות מוכים ופצועים בלינצ'ים אלימים, לוחמי משטרת ישראל האמיצים, כבולים בהנחיות מלמעלה, וחמאס יורה טילים לעבר בירת ישראל וערי הדרום. ומלמעלה- נשמע קול דממה רועמת. ממשלת ישראל בתדהמה. שרויה בחלומה.

אתמול ציינו את יום חגה של ירושלים, שזכינו לחיבורה מחדש לפני שנות דור, אולם יום החג הזה הפך ליום של בושה.

מול המראות הקשים שראינו לאורך התקופה האחרונה, רועמת השתיקה של חלק ניכר מנבחרי הציבור, שבמקום לדפוק על השולחן, ולהגיד: עד כאן, יש קווים אדומים, בוחרים להיכנע לטרור הערבי.

הכניעה הזו, משתקפת בנצנוצי החלונות המנופצים ברחובות הבירה. הכניעה הזו משתקפת בנכונות של נבחרי ציבור לתת את ידן למפלגות ערביות התומכות באותו הטרור המשתולל ברחובות. והכניעה הזו, בערבו של יום, יורדת במטחי טילים שנורים מעזה על ערי ישראל ועל ירושלים.

הבושה שבכניעה הזו מוכפלת עשרות מונים, כשהיא מגיעה מנבחרי הציבור של מפלגות הימין, אותם אלו שנבחרו בקולותיהם של מיליוני אזרחים – על בסיס הבטחות והצהרות מובנות מאליהן – כי לא יסתמכו על מפלגות תומכות טרור, ולא יתנו את ידם לקעקועה של מדינת ישראל.

נתניהו, בנט וסער - החזירו את הכבוד לירושלים, למדינת ישראל ולמילה שלכם. ממשלת ימין יציבה היא לא פריבילגיה, היא לא חלום רחוק. היא הכרח של מציאות להשבת השקט וההרתעה.

היא הכרחית עבורנו. עבור הדורות הבאים. כדי שנהיה ראויים למתנה לה זכינו.

--

מאיר דויטש - מנכ''ל תנועת רגבים