שמעון ריקלין
שמעון ריקליןצילום: אמיר לוי, פלאש 90

אב ובתו בת ה-16, תושבי כפר ערבי סמוך לעיר לוד, נהרגו הלילה (רביעי) מפגיעת רקטה ששיגרו מחבלים מרצועת עזה.

איש ערוץ 20 שמעון ריקלין הגיב בחשבון הטוויטר שלו: ''חרבם תבוא בליבם. 2 ערבים נהרגו בלוד מפגיעת טיל ששיגר החמאס. אני קורא לזה צדק פואטי.''

הגולשים לא אהבו את דבריו. משה איפרגן כתב לו: ''שמעון, ומה אם השניים שנרצחו הם שוחרי חיים משותפים ומתנגדים לפורעים ולאלימות שלהם? חלילה לנו וגו'.''

ריקלין לא התרגש: ''אני יריתי עליהם? הייתי אתמול בלוד וראיתי את השנאה שלהם. עזתים ירו על עזתים בלוד. זה משמיים''.

הפרשן המשפטי של חדשות 13 ברוך קרא תקף את ריקלין על דבריו: ''נערה בת 16, אזרחית ישראלית, נהרגה. גם אביה. אינך יודע אם הם תומכים בפרעות האלימות ביומיים האחרונים; אינך יודע מה הרקע שלהם, איפה עבד אביה, מי היו החברים שלו, היהודים והערבים עד לפני יומיים, ואתה צוהל ושמח וקורא למותם 'צדק'. תתבייש צמא דם גזען''.

ריקלין ענה לו: ''שקרן. איפה כתבתי שצהלתי? קראתי לזה צדק פואטי שערבים מעזה הורגים מתפרעים מעזה בלוד. ביום שלך ולחברים שלך יהיה אכפת מדם יהודי כמו מדם ערבי ניגאל''.

ברוך קרא הגיב: ''חתיכת מטונף. מניח שאיבדתי בחיי יותר חברי נפש וחברים לנשק ממך מירי אויב. אני בז לך. מי אתה שתטיף לי על פטריוטיות? לך תמשיך להסית. זה מה שאתה יודע לעשות''.

ריקלין ענה: ''שיקרת ואז אתה מדבר על פטריוטיות כמו שנאמר הפטריוטיות היא מפלטו של הנבל. אתה שקרן שמתחזה לעיתונאי ואם היית בא מעט הגינות היית מתקן את השקר שלך. אבל אין באמת מה לצפות מדובר''.