פעילות יד לאחים
פעילות יד לאחיםצילום: יד לאחים

הפניות להצלה שזורמות ליד לאחים מנשים וילדים שנמצאים בכפרים ערביים ומשוועים לחזור לעם ישראל ממשיכות כל העת, ואף גוברות בימים אלו, בשל חששן של חלק מהנשים לחיות בימים סוערים בסביבה ערבית עוינת.

לצד הפעילות השוטפת, ובמה שנראה כמו תזמון מדויק יערוך היום יד לאחים הגרלה על ספר תורה מהודר ומפואר בין כלל התורמים והשותפים למצוות פדיון שבויים של הארגון. ביד לאחים אומרים כי השעות הקרובות הן השעות האחרונות בהן ניתן להירשם להגרלה שתיערך עוד הלילה לקראת חג השבועות, חג מתן תורה.

להצטרפות להגרלה לחצו כאן

במוקד ההרשמה להגרלה מבקשים להדגיש כי במסגרת הזכייה בספר תורה מהודר ומפואר, יקבל העולה בגורל גם את מימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, ואפילו במימון התהלוכה לבית הכנסת של הזוכה המאושר. "דווקא בימים סוערים אלו, כל יהודי רוצה לזכות בזכות הגדולה לקבל ספר תורה משלו, מדובר במצווה מיוחדת הטומנת בחובה סודות גדולים" אומרים בארגון.

ביד לאחים מספרים על פניות מרגשות ביותר שהגיעו אליהם בימים האחרונים. כך, למשל, היו אלו בני משפחות רבים שבקרבם בוערת השתוקקות זה זמן רב להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר. הללו התארגנו במשותף, כשהם מגייסים לשם כך את כל בני המשפחה המורחבת. כולם התקשרו להירשם להגרלה במוקד יד לאחים, במטרה להגדיל את סיכוייהם בזכייה הגדולה.

במקביל, נרשמו התארגנויות מעוררות השתאות של קהילות ובתי כנסת שבהם הכריזו הגבאים על מבצע שבו נקרא כל הקהל להשתתף בהגרלה על מנת להעניק לבית הכנסת ספר תורה שיוכנס אליו ברוב פאר והדר.

מהמוקד הטלפוני נמסר כי ההרשמה להגרלה תיסגר היום בשעה 22:00 בדיוק, וכי הציבור מתבקש להקדים ולהתקשר מוקדם ככל האפשר. להשתתפות בהגרלה חייגו 9234 או כנסו לאתר יד לאחים

להצטרפות להגרלה לחצו כאן