ספירולינה אורגנית במתכונים כשרים

הטכנולוגיה גרמה לנו לשבת שעות על גבי שעות מול מחשב, הישיבה הממושכת אינה תורמת לבריאות, ולכן בארץ ובעולם מעודדים לעסוק בפעילות ספורטיבית ולאכול נכון, מזונות בריאים המעניקים רכיבים חיוניים לגוף. וזה בדיוק מה שעושה אצת הספירולינה

תגיות: בריאות
תוכן שיווקי , א' בסיון תשפ"א

ספירולינה אורגנית במתכונים כשרים-ערוץ 7
ספירולינה
צילום: FREEPIK

ספירולינה לגוף בריא יותר

הספירולינה היא אצה מיקרוסקופית בצבע כחול-ירוק שצורתה היא כצורת ספירלה, ומכאן היא קיבלה את שמה. אצה זו מכילה מגוון רחב של רכיבים החיוניים לגופו של האדם דוגמת ויטמין B12, סידן, מגנזיום, אשלגן ועוד. לספירולינה יש השפעה טובה על גוף האדם, והיא מסייעת בטיפול בבעיות שונות כמו דלקת מפרקים, רמות גבוהות של סוכר, לחץ דם גבוה, תגובות אלרגיות, מחלות ויראליות ועוד. באופן כללי, האצה מסייעת בחיזוק המערכת החיסונית של הגוף.

מומלץ לצרוך את האצה בכמויות קטנות מדי יום ביומו. היא נפוצה בקרב אנשים העובדים בעבודה פיזית קשה כמו ספורטאים או סבלים, וכן מומלצת לילדים. מחקרים הראו שהספירולינה מסייעת להתפתחות תקינה של תינוקות וגם עוזרת לילדי בית ספר בפעולות הריכוז וההקשבה החיוניות כל כך לצורך ישיבה ממושכת בכיתה. כתוצאה מכך, ההישגים שלהם בבית הספר גבוהים יותר.

ספירולינה למטבח הכשר

גם שומרי המסורת יכולים ליהנות מסגולותיה של הספירולינה האורגנית, אשר משתלבת בהחלט במטבח הכשר. ניתן להשיג אבקת ספירולינה כשרה ולהוסיף אותה למתכונים על בסיס יום יומי. כך שכל מי שהשמירה על המסורת חשובה לו, יכול לשמור על הבריאות ולצרוך את רכיבי האצה הבריאה דרך קבע.

מכיוון שהספירולינה האורגנית מגיעה בצורת אבקה, ניתן להוסיף אותה לכל מתכון אפשרי. כך לדוגמה, אם החלטתם לעשות קינוח טעים שלאחר ארוחת שבת, תוכלו לשלב את האצה במתכונים רבים ומגוונים. לדוגמה, ניתן להכין כדורי תמרים עם אגוזים בתוספת כף של האבקה הזו, לערבב הכול ולקבל מעדן מתוק ובריא. אבקת הספירולינה הולכת טוב גם עם סלט של סלק, תפוחים, קשיו, חסה ועשבי תיבול שונים. אתם יכולים לקבוע את המרקם של הסלט ולהוסיף אליו את התוספת הבריאה. כמו כן, אפשר אפילו להפתיע את האורחים במנת בריאות ולהכין טראפלס שוקולד בתוספת טחינה. האורחים ילקקו את האצבעות ויודו לכם על המעדן הבריא והטעים. כשמדובר בספירולינה אורגנית, ניתן לשלב אותה במגוון רחב של מתכונים.

שותים ספירולינה

אחד השילובים הנפוצים יותר הקיימים לאבקה הזו הוא השייקים. שייקים של פירות וספירולינה מהווים לא פעם תחליף לארוחות הסדירות. וזה לא מפתיע, שכן הספירולינה כוללת את מרבית הרכיבים התזונתיים שהגוף צריך. אז אם אין לכם זמן לארוחת בוקר, אם אתם רעבים אבל ממש בקטנה או לא רוצים להרוס את הדיאטה, שייק פירות על בסיס חלב או מים בתוספת אבקת הפלאים הוא הפתרון. כל היופי בשייק זה הוא שניתן ללכת על כל שילוב שרק תרצו – שייק תות-בננה, אפרסק ואננס, מלון ותפוזים והשמים הם הגבול. כל עוד תוסיפו את האבקה האורגנית, אתם תקבלו את כל הוויטמינים, המינרלים והחלבונים שהגוף צריך.

כל מי שמכניס אבקת ספירולינה לתפריט שלו, רואה מיד שיש שינוי. האצה המיקרוסקופית הזו תורמת למערכת החיסונית ומגינה מפני מחלות. כך שאם אתם צורכים אותה דרך קבע ושמתם לב שלא חליתם בחורף האחרון, דעו כי את ההגנה הזו אתם חייבים לספירולינה. מדובר בתוסף אורגני וטבעי המיועד לכל המשפחה, החל מהילדים הקטנים ועד הסבים והסבתות שרוצים לשמור על הבריאות.