אליהו ליבמן
אליהו ליבמןצילום: דוברות

בשנת 1929, שנת תרפ"ט, לא היתה מדינת ישראל, לא היה ימין או שמאל ולא היו מתנחלים, לא היה צה"ל ומשטרת ישראל, האויב הערבי שחט טבח אנס ובזז יהודים רק כי הם יהודים, והוא עשה את זה בתל אביב בחיפה בירושלים בחברון ובעוד מקומות.

לאורך 100 שנות ציונות הם רוצים להשמיד אותנו, לראות אותנו בים, הם רוצים את הבנות הבתים ואת הארץ שלנו. זה המשיך בתש"ח, בששת הימים ביום כיפור וכו'. תמיד ימתינו בסבלנות ויחפשו סיבה למסיבה ולחלקנו תמיד תהיה את ההלקאה עצמית שתאשים אותנו. אנשים מתוכנו שיחפשו תירוצים למה זה קורה.

גירשנו את האחים שלנו מגוש קטיף וברחנו משם וזה רודף אותנו והורג בנו ללא רחם. ברחנו מלבנון וזה רודף וירדוף אותנו בצורה אכזרית ביותר בעימות הקרוב עם חיזבאללה. לאיראן לא עשינו רע והיא מתכננת להשמיד אותנו. כמו כל מדינות ערב.

מבחינתם אנחנו עצם בגרון במזרח התיכון. שימו לב מה קרה באביב הערבי, כל המדינות התפרקו ואכלו את עצמם מבפנים, כי למזרח התיכון יש לו כללים משלו. ורק אצלנו ברוך ה' יש גן עדן יחסי לערביי ישראל ולערבים ביו"ש בזכות מדינת ישראל.

אבל עקב זיהוי החולשות שלנו, חוסר משילות ושאין אחדות פנימית, והתנהלות הזויה ומסוכנת של מערכת המשפט והמשטרה הפוחדת לפעול מחוסר הנחיות ובהעדר גיבוי, שמנסים להכיל ברימוני הלם (עושים רק רעש), ממש פוגרומים ביהודים ובסמלי שלטון.

היעדר משילות זו תביא המון תיאבון לחזור לטבח תרפ"ט. וזה לא יעזור לכם שום התחנפות ומפגשי פיוס שלא משפיעים על אף אחד הם מייצרים רק חולשה לאומית. עם החפץ לחיות כיהודי חופשי בארץ ישראל, חייב לשלוט בכל מי שמערער על כך, בירי חי וביד רמה אך ורק ע"י כוחות הביטחון בלבד ולא ע"י אזרחים. ולהשיב את הסדר והביטחון לכלל התושבים.

ככל שנעצום עיניים ונחשוש להאמין בצדקת דרכנו, לא נוכל להיות ולחיות כעם חופשי בארצנו.

אליהו ליבמן הוא ראש מועצת קרית ארבע חברון