סמוטריץ' ודגן באביתר
סמוטריץ' ודגן באביתרצילום: רועי חדי

יו"ר מפלגת הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ביקר ביישוב החדש אביתר שהוקם בגבעה הסמוכה לצומת תפוח מיד אחרי הרצח של יהודה גואטה הי"ד בפיגוע הירי לפני יותר משבוע.

ח"כ סמוטריץ נפגש עם המשפחות המתגוררות במקום ובתנאים לא קלים מיישבות את הקרקע. "אנחנו נמצאים בימים מורכבים לעם ישראל, וכעת כולנו צריכים לחזק את העם הגדול והנהדר שלנו. אנחנו ננצח כי ריבונו של עולם איתנו וכי העם הזה חזק הרבה יותר ממנהיגיו ומפקדיו שגם אותם צריכים לחזק.

''אין דבר יותר נכון ומחזק את העם הזה מכם המתיישבים שמזכירים לנו על מה המאבק הזה ולמה אנחנו ננצח. מהמקום הזה חייב לקום יישוב גדול וחזק ומבוסס עם תשתיות, יש כאן אנשים עם מסירות נפש. יש כאן מועצה עם הנהגה טובה שיכולה להוביל את זה, וצריכה להוביל את הקמת היישוב הזה", הוסיף סמוטריץ'.

ראש המועצה האזורית שומרון דגן הודה לחבר הכנסת סמוטריץ' ''שהגיע ליישוב ה-34 של המועצה האזורית שומרון. אנחנו נמצאים שבוע לאחר רצח אכזרי של ברברים בצומת תפוח. היו כאן עוד עשרות ניסיונות לפגוע ביהודים ורק בזכות ניסים גדולים ותושייה של החיילים והאזרחים באזור נמנעו פיגועים גדולים מאוד".

לסיוע לאחזקת וקיום היישוב אביתר לחצו כאן

דגן אמר כי ''יחד עם לוד, ירושלים, רמלה ועכו, כולנו חזית אחת כי זו נשמת אפינו, נשמת אפה של הציונות. בטח אחרי רצח נפשע כמו שהיה כאן חייבת להיות אמירה של הממשלה שבונים עוד, שמתפתחים עוד".

"אני קורא לראש הממשלה ולשר הביטחון, תתעלו על המחלוקות הפוליטיות, היישוב הזה צריך לקבל הכרה מן המניין, לא לחכות רק לאנשים טובים שתורמים אלא שהממשלה בעצמה תשקיע בתשתיות - זו צריכה להיות האמירה הממשלתית", כך ראש מועצת שומרון.