אריאל כהן והרב רפי פרץ
אריאל כהן והרב רפי פרץצילום: גיל דוד

שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, נפגש עם אריאל כהן - מבעלי חברת "אריאל תיירות" על מנת לשמוע על מצב התיירות בעיר לאחר ימי המתח שעברו עליה בשבועות האחרונים.

השר וצוותו התרשמו כיצד הנהלת החברת מתכננת להביא תיירים נוספים לעיר הבירה. פרץ שמע על הקשיים בעסקי התיירות בעת הזו והדגיש את חשיבותם של פיתוח וקידום תיירות הפנים בארץ, בין היתר על ידי הגדלת כמות התיירים והאורחים מהארץ ומהעולם אשר יפקדו את אתרי המורשת הלאומיים בירושלים בפרט ובכל הארץ בכלל.

"עסקי התיירות הם מהנפגעים הגדולים ביותר מהקורונה", אמר הרב פרץ. ''כמה טוב לראות כיצד התיירות חוזרת ותופסת תאוצה. אמשיך להיפגש עם בעלי העסקים, על מנת לבחון דרכים שונות לפיתוח וחיזוק התיירות בירושלים. אני קורא לציבור להגיע לירושלים בחג השבועות הקרוב וליהנות משלל הפעילויות והאטרקציות בירושלים היקרה שלנו. מחכים לכם".

אריאל כהן, בעל חברת "אריאל תיירות" מסר כי "חברת אריאל תיירות חרטה על דגלה להוביל את תיירות הפנים בישראל ומשכך היא פועלת ביתר שאת בבירתנו הנצחית ירושלים. כעת לקראת חג השבועות ולאחר ימי המתח שעברו על העיר, אנו פועלים לחזק את ירושלים ע"י עידוד התיירות וחיזוק העסקים המקומיים בעיר.

''לאחר הפגישה המוצלחת עם השר לענייני ירושלים הרב רפי פרץ, אין לנו ספק, כי ניתן בהחלט לקדם ביתר שאת את התיירות בעיר תוך שמירה וקידום של כל אתרי המורשת שבה. אנו מודים לרב פרץ על פועלו הרב למען העיר ירושלים , שגשוגה ואיחודה ואין לנו ספק כי הוא ימשיך ביתר עוז לפעול כך בכל תפקיד בו יהיה. חברת "אריאל תיירות" תמשיך לפעול כדי להעניק לעשרות אלפי האנשים אשר באים להתארח בירושלים חוויה בלתי נשכחת", הוסיף כהן.