יעקב (כצל'ה) כ"ץ
יעקב (כצל'ה) כ"ץצילום: פלאש 90

זו השיטה שאותה צריכה לאמץ ממשלת ישראל. בהנחה שראש הממשלה נתניהו וחליפו שר הביטחון יפנימו את העובדה שמאות אלפי הערבים המוסלמים הם אויבים מרים של מדינת ישראל ואכן צריך להילחם בהם כמו באויבים, אם זו ההנחה וזו המטרה, ברצוני לדבר על השיטה.

אגב, הבוקר, אלוף במילואים גיורא איילנד שהיה שותף בכיר לתוכנית ההתנתקות וגרוש היהודים אמר בתוכנית הבוקר של "קלמן ליברמן" בסוף השעה הראשונה כי שרות הביטחון הכללי נכשל בקריאת המפה של התנהגות הבדואים בדרום, "זה לא עסק של גניבות זו פשיעה לאומית ודתית והשב"כ טעה בקריאת המפה במשך עשרות השנים האחרונות".

על מדינת ישראל לאמץ את תוכניתו של ראש הממשלה לשעבר דוד בן גוריון ז"ל שהטיל משטר צבאי על הישובים הערבים במשך שנים אחרי מלחמת השחרור.

כיון שהמציאות היום במדינת ישראל בדרום, בצפון ובמרכז לא מאפשרת לאזרחים יהודים לנוע באופן חופשי ממקום למקום מחשש לינץ הרס וחורבן על ממשלת ישראל להודיע על גיוס מילואים בצורה מקסימלית, לפעול כפי שפעל יוליוס סברוס, הגנרל הרומאי שהובא מבריטניה כדי להלחם בבר כוכבא בשנת 122 אחרי הספירה, בודד את הישובים היהודים ולצערנו הביסם, חוכמה בגויים תאמין, צריך ללמוד ממנו על שיטת המלחמה, לעבור ישוב ערבי אחרי ישוב ערבי לבודדם לבתרם לחלקים רבים ולהטיל על פלוגות צה"ל לעבור מבית לבית לפרק אותם מנשקם ותחת חוקים חדשים וחד משמעיים של משטר צבאי, להלחם באויבים שבינותינו בדרום בצפון ובערי המרכז בצורה חדה והחלטית.

אם לא נעשה זאת היום נצטרך לעשות זאת מחר בתנאים קשים יותר כאשר יגיעו מים עד נפש. יש לצה"ל את היכולות לדכא את המרד המוסלמי בארץ באמצעים שעומדים לרשותו.