יואב קיש לעופר כסיף: "חתיכת בוגד"ערוץ כנסת

עימות חריף הבוקר (רביעי) במליאת הכנסת בעקבות דבריו של ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת לרשת CNN: "נתניהו פירומן ופסיכופת, הצית את הבעירה בעזה כדי להישאר בשלטון".

סגן שר הבריאות יואב קיש תקף את כסיף ואמר: ''בראיון שלך אתמול בתקשורת הבינלאומית גרמת להסתה חמורה שגם יכולה להוביל לרצח. הדברים שלך על ראש הממשלה הם בושה, ועוד בתקשורת הבינלאומית.

''אתה חסר רסן ועושה נזק בזמן מלחמה למדינת ישראל. זו פשוט בגידה לשמה. אפס מאופס. אתה אדם שפל שלא צריך להיות בכנסת הזו", הוסיף קיש.

כסיף הגיב: ''אתם בושה. אתם רוצחים. אתה פושע מלחמה''. קיש ענה לו: ''אתה פשוט משתולל פה תחת רקטות של החמאס. החמאס לא מפריד בין דם לדם. מקומך בבית המשוגעים''.

כאמור, ח"כ כסיף התראיין אתמול לרשת CNN האמריקנית, התייחס למערכה ברצועת עזה ותקף בחריפות את ראש הממשלה: "נתניהו עצמו והבריונים סביבו, הבריונים שנקראים ממשלת ישראל, אחראים לתבערה", אמר כסיף. "הוא (נתניהו) הצית את הבעירה בכוונה תחילה. זה לא צירוף מקרים שהתבערה החלה באותו יום, פחות או יותר, שהמנדט להקמת הממשלה עבר מנתניהו ליאיר לפיד.

''נתניהו הבעיר את האש ברגע שהבין שאינו יכול להקים ממשלה. לכן הוא אחראי לשפיכות הדמים. הוא אחראי לכל טיפת דם שנשפכת, של יהודים ושל פלשתינים, כך שהאחריות והאשמה הן עליו ועל ממשלתו", הוסיף כסיף.