ארבע רקטות שוגרו בצהריים (יום ד') מדרום לבנון לעבר שטח ישראל. כיפת ברזל יירטה את אחת מהן, אחת נוספת התפוצצה בשטח פתוח בשפרעם ועוד שתיים התפוצצו בים.

כוחות ארטילריים של צה"ל תקפו בתגובה מטרות בשטח לבנון. מד"א עדכן כי לא דווח על נפגעים מהירי, למעט שניים שנחבלו בדרכם אל המרחב המוגן. .

מצה"ל נמסר כי זוהו ארבעה שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד. שיגור אחד נפל בשטח פתוח ושניים בים. בתגובה, כוחות ארטילריים של צה"ל תוקפים מספר מטרות בשטח לבנון.

חובשים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לשני נפגעים במצב קל בלבד שנחבלו בדרכם למרחב המוגן, ובנוסף למספר נפגעי חרדה.

בנוסף נמסר כי אישה בת 43 לקתה בדום לב בדרכה למרחב מוגן. לאחר פעולות החייאה ממושכות שכללו מתן מכת חשמל היא פונתה במצב קשה ולא יציב לבית החולים כשהיא מונשמת.

הפראמדיקית של מד"א יואל לוינגר והנאדי אל גדבאן סיפרו, "מיד לאחר האזעקות שנשמעו בצפון הארץ התקבלה קריאה במוקד 101 של מד"א על האישה שהתמוטטה בביתה בסמוך למרחב המוגן ואיבדה את הכרתה. במקביל להזנקה שלנו החובשים במוקד תדרכו את בני הבית כיצד להעניק לה טיפול ראשוני. הגענו במהירות למקום וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ומכות חשמל ממכשיר מפעם (דפיבילטור). כעבור דקות ארוכות של טיפול רפואי מציל חיים ליבה שב לפעום ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

לפני כן נשמעו אזעקות באזור רחובות, אשדוד, יבנה, באר שבע ואשקלון. רקטה אחת התפוצצה בגינה ציבורית במרכז אשדוד ושברי רסיסים אותרו בעוד שתי זירות.

רקטה נוספת התפוצצה בכביש 4 ליד העיר. בבאר שבע אותרה זירה ובה רסיסים. לא היו נפגעים בגוף ולא נגרם נזק למבנים. במטח לעבר באר שבע נורו 13 רקטות. כיפת ברזל יירטה שמונה מהן וחמש אחרות התפוצצו בשטחים פתוחים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ גבי אשכנזי ערכו בצהריים תדרוך לכ-70 שגרירים ודיפלומטים זרים בקריה בתל אביב. נתניהו אמר להם: "אנחנו עושים מאמצים חסרי תקדים כדי למנוע פגיעה באזרחים. בכל הבניינים שהפלנו אף אדם לא נהרג".

ראש הממשלה הביע תקווה שישראל תחזיר את הרגיעה לאסור והציג לשגרירים סרטונים של צה''ל, בהם רואים תקיפות שנעצרו ברגע האחרון בשל חשש מהימצאות ילדים או בלתי-מעורבים סמוך למטרות.