מטחים כבדים נורו אחר הצהריים (חמישי) מרצועת עזה לעבר הערים אשקלון ובאר שבע.

אחת מהרקטות גרמה לנזק כבד לבית פרטי באשקלון, ובמשטרה אמרו כי הכוחות פועלים לאיתור זירות נוספות שבהן דווח על נפילת רקטות. אדם אחד נפצע מהירי. הירי לבאר שבע לא גרם לנזק או לנפגעים בגוף.

רקטות נוספות נחתו במקומות שונים באשקלון, אך לא גרמו לנפגעים.

הקבינט המדיני ביטחוני יתכנס הערב וידון בירי הכבד מאז הבוקר לעבר יישובי הדרום וכן באפשרות של קידום המגעים להפסקת אש מול חמאס.

מוקדם יותר הבוקר נורה טיל נ"ט לעבר טיולית של צה"ל. מאיר ועקנין, נהג הטיולית סיפר בריאיון לליאת רגב בכאן רשת ב, "הורדתי את החיילים, הסתובבתי ואז הייתה פגיעה. כל הרכב הזדעזע, זה היה נס. בערך 30 חיילים ירדו כמה שניות לפני והתפזרו. אני אמשיך להסיע חיילים. תודה לאל אף אחד לא נפגע - הקבינה לא ממוגנת, הכל פלסטיק".

מבירור ראשוני של האירוע עולה כי הטיולית הייתה בדרכה להחזיר כעשרה לוחמים ממשימה, נסעה בצירים שאינם חשופים והורידה את החיילים באזור המותר. לאחר שהחיילים ירדו, הטיולית התקדמה עוד מספר מטרים מחוץ לבסיס, לאזור חשוף, ונפגעה מטיל נ״ט כאשר נהג הטיולית בתוכה.

במקביל נמשכים שיגורי הרקטות לעבר שטח ישראל. בסביבות השעה 13:10 נשמעה אזעקה בבאר שבע. הרקטות שנורו לבירת הנגב לא גרמו לנזק או לנפגעים בגוף. במקביל דווח כי כלי טיס של צה"ל תקפו חמש עמדות שיגור רקטות של חמאס ברחבי הרצועה.