יהודה משי זהב
יהודה משי זהבצילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו״ר ארגון זק״א לשעבר יהודה משי זהב שניסה לשים קץ לחייו בחודש שעבר, הועבר מבית החולים שערי צדק למרכז הרפואי הרצוג בירושלים.

מצבו של משי זהב לא השתנה והוא עדיין מורדם ומונשם.

כזכור, משי זהב ניסה להתאבד ב-22 באפריל בביתו בגבעת זאב כמה שעות לפני שידור תחקיר בתוכנית ״עובדה״ שעסק בחשדות נגד משי זהב על עבירות מין שביצע.

משי זהב היה אמור לקבל פרס ישראל למפעל חיים ביום העצמאות האחרון, בתקופה מורכבת עבורו לאחר מותם של אחיו ושני הוריו. בעקבות תחקיר של עיתון ״הארץ״ על מעשיו הוא החליט לוותר על הפרס והשעה עצמו מתפקידו כיו״ר זק״א.

העיתונאי החרדי יענקי פרבר (בחדרי חרדים) סיפר בחודש שעבר על תגובת הציבור החרדי לניסיון ההתאבדות ולפרשיות בהן נחשד משי זהב: "לא מזכירים בחברה החרדית את ניסיון ההתאבדות של משי זהב, נושא ההתאבדות בכלל לא מוזכר. לפני 20 שנה, לא הייתה מודעות לפגיעות מיניות גם בחברה החרדית וגם בחברה החילונית".

עוד הוסיף: "משי זהב לא פגע רק בקורבנות שלו, אלא גם בדור ההמשך. חבריי הלכו להתלונן על משי זהב, והשוטרים צחקו עליהם, זלזלו ולא האמינו להם. אני לא יודע אם זו הייתה הוראה מגבוה להתעלם ממעשיו. נפגע מינית נאטם ולא מסוגל לדבר, זה קשה לדבר על זה. האדם הזה לא ראוי לטיפת רחמים. התקשורת לא ידעה כי המשטרה לא בדקה את הדברים".