מוקד השירות של בנימין מחכה לטלפונים שלכם

בבנימין חנכו מוקד שירות חדיש ואיכותי לתושבי המועצה, לשם מוזרמות הפניות ומנוהל מעקב פרטני אחר הטיפול בכל פניה ופניה. ראש המועצה והצוות מספרים.

ערוץ 7 , י"ג בסיון תשפ"א

מועצת בנימין משיקה מוקד 106 לרווחת תושבי המועצה. עם ראש המועצה, ישראל גנץ, ביקרנו במוקד החדש. הוא מספר על המוקד ורואה בו חלק מיישום הבטחות שהציג בפני הבוחר עם התמודדותו לתפקיד.

מנהל המוקד, רותם בוחבוט, מספר על הפרוצדורה הפשוטה בה לאחר מענה המתקבל בתוך שניות מועברת הפניה אוטומאטית לגורם המטפל בשטח דרך אפליקציה בה הוא גם מדווח על סיום הטיפול ובאופן מיידי עם השלמת הטיפול מקבל התושב הפונה עדכון ובקשה לפידבק על אופי ואיכות השירות שקיבל.

"אנחנו בוחנים את עצמנו בכל רגע נתון, כמה שיחות נכנסות ל-106, כמה מתוכם נענו וכמה נעזבו. מי שעזב את השיחה נצטרך לחזור אליו", אומר גנץ ומסביר כי בקרת האיכות מתבצעת על פי חלוקה למחלקות באופן ממוקד.

הפניה למוקד החדש מתבצעת באמצעות הודעת ווטסאפ, באמצעות טופס מקוון באתר המועצה או בשיחת טלפון. מנהלת האגף לאיכות השירות במועצה, דקלה יקותיאלי מציינת כי מדובר בעליית מדרגה נוספת באיכות השירות הניתן לתושבים בשנה האחרונה, ולתושבים היא קוראת לתת אמון באגפי המועצה ואיכות השירות שהם מעניקים.

על מנת לוודא שאכן ניתנים השירותים באיכות הראויה מתקיימת פגישת פורום שירות אחת לשישה שבועות, ובה בוחן מנכ"ל המועצה את תפקוד כל יחידה ויחידה על מנת לזהות גם את הבעיות הייחודיות לכל יחידה וגם את אופן התקדמות איכות השירות ממפגש למפגש.

גנץ מספר על הקפדה להתייחסות לפניותיו של כל תושב. "אנחנו רוצים שבנימין תהפוך מעצמה וכך נראית מעצמה. המועצה זמינה נגישה ומגיעה אל התושב כדי לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר. גנץ וצוותי המוקד קוראים לתושבים לפנות, לבקש ולעשות שימוש בשירות המתייעל שמציגה המועצה.



טוען....