רכבת
רכבתצילום: דוברות רכבת ישראל

החל ממוצאי השבת הקרובה יוארכו שעות הפעילות של הרכבת לשעות הערב המאוחרות. כמו כן, יתווספו נסיעות בימי שישי ובמוצאי שבת.

במסגרת זאת, יוארכו שעות הפעילות בקו רכבת העמק בית שאן-עתלית עד לשעה 22:30 בימים ראשון עד חמישי, במקום עד ל-21:30 כיום. כמו כן, יוארכו במהלך השבוע שעות הפעילות בקו חיפה חוף הכרמל-כרמיאל, עד לשעה 23:00, במקום 22:00 כיום.

שעות פעילות בקו תל אביב סבידור מרכז-בית שמש יוארכו בימים ראשון עד חמישי עד לשעה 23:00, במקום 21:00 כיום. בשל הארכת שעות הפעילות, הרכבת מבית שמש תוקדם בחמש דקות, ותצא בשעה 21:50. קו זה ישוב לפעילות גם בימי שישי, בין השעות 06:00 ועד 14:00, ובמוצאי שבת, בין השעות 21:00 ועד 23:00, בתדירות של רכבת אחת מידי שעה, לכל כיוון.

בנוסף, ישוב לפעול במוצאי שבת גם קו הרכבת המהירה הרצליה-ירושלים (יצחק נבון). הקו יפעל בתדירות של רכבת אחת בשעה, לכל כיוון, בין השעות 21:00 ל-23:00.

שרת התחבורה מירי רגב ציינה כי החזרה המבורכת לשגרה, לצד הגידול בהיקף הפעילות במשק והעלייה במספר הנוסעים ברכבת, מחייב להחזיר את התחבורה הציבורית לסדרה, ולהרחיב את שעות הפעילות של הרכבת. "בעקבות יציאה ממשבר הקורונה, אנו מביאים בשורה גדולה למאות אלפי נוסעי הרכבת, שיוכלו שוב לנוע בצורה נוחה ויעילה, גם בשעות הערב המאוחרות, ובימי שישי ובמוצאי שבת, ולתכנן את יומם בצורה טובה יותר", הוסיפה השרה רגב.

הנוסעים מתבקשים להתעדכן בלוח זמני הרכבות באתר האינטרנט של רכבת ישראל, ביישומון הרכבת או במוקד השירות הטלפוני של הרכבת *5770. יודגש כי על פי התקנות, הנוסעים מחויבים בעטיית מסיכה לאורך כל זמן הנסיעה ושמירת ריחוק חברתי.